Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalastajan vaimo ja itkuisen näköinen lapsi

Vierailija
19.10.2011 |

Luen joka päivä kalastajan vaimon blogia ja ihmettelen miksi hän kuvaa väkisin pikkulastaan. Tämä on ain aniin itkevän näköinen. Jollei tämä halua tulla kuvatuksia . Äitistähän on 100 kuvaa joka päivä, mutta tämä onkin kaunis!

On vaarallista laittaa lapsen kuvia nettiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasten kuvien nettiin laittamisessa on vaarallista?

Vierailija
2/4 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja totean, etten tosiaan laita lasteni kuvia nettiin julkisesti nähtäville, jos haluavat kuvansa julkaista nettiin ikuisesti, tehköön sen itse täysi-ikäisenä, kerran netissä, aina netissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja totean, etten tosiaan laita lasteni kuvia nettiin julkisesti nähtäville, jos haluavat kuvansa julkaista nettiin ikuisesti, tehköön sen itse täysi-ikäisenä, kerran netissä, aina netissä

Mutta ap voisi vielä valaista niitä vaaroja.

Vierailija
4/4 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vanhemmat voi myös olla kriittisiä, laittaako lastensa kuvia nettiin ja minne laittaa. Pedofiilithän metsästää sellaisia kuvia, joissa lapsi on vaikka uimarannalla. Ja miettisin myös, jos kuvia voi katsella joku hullu, joka voi saada tietoonsa missäpäin lapsi aina liikkuu. Mutta. Kalastajan vaimo kirjoittelee Norjasta. Eli suomea osaavan hullun pitäisi tässä tapauksessa osata mennä Norjaan asti, jos olisi pahat mielessä. Eli mielestäni Kalastajan vaimo ei ota mitään turhaa riskiä noiden lapsen kuvien kanssa, mahtaako siellä edes lapsen nimeä olla.