Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tekee mieli nipistlelä ja lyödä lasta. Miksi?

Vierailija
07.11.2005 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita apua itsellesi hyvä ihminen!

Vierailija
2/12 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä itselläkin sellainen fiilis, tärkeintä on kuitenkin ettei noita fiiliksiään toteuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kyseessä on varmasti vain oma avuttomuuden tunne vaikeissa tilanteissa. Itse olen kaksi kertaa äiti-historiani aikana tuntenut itseni niin avuttomaksi, että on tehnyt mieli kopata lasta tukasta kiinni. Toisella kertaa en tehnyt sitä, vaan painelin hetkeksi rauhoittumaan ja keksin toisenlaisen keinon tilanteen ratkaisemiseksi, mutta toisella kerralla otin lasta hiuksista kiinni.

Sillä kertaa tunsin itseni todella pieneksi ihmiseksi. Päätin, että se sai olla viimeinen kerta ja otin yhteyttä perheneuvolaan. Sieltä sain ohjeita, joilla lapsen hankalimmat tekoset taltutettiin ja perheeseen palasi rauha.

Vierailija
4/12 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän et kuullostaa hassulta mut mulla ainakin näin!!=)) Isommat lapset monesti sanoo et äiti mitä mää tekisin ku tuo vauva on niii-iiiin ihana!!

Vierailija
5/12 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei kyllä ole kaikki kunnossa.

Vierailija
6/12 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiiän et kuullostaa hassulta mut mulla ainakin näin!!=)) Isommat lapset monesti sanoo et äiti mitä mää tekisin ku tuo vauva on niii-iiiin ihana!!

Vierailija
7/12 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hakkaa lasta senkin pöllö,mutta et tykkää omistas kerran et ymmärrä!!!

Vierailija
8/12 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ruukaa oikeasti ihmisiä syödäkkään..

Vierailija
9/12 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Monesti kyseessä on varmasti vain oma avuttomuuden tunne vaikeissa tilanteissa."

ap

Vierailija
10/12 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Syötävän ihanuuteen" mainio keino on iiihanan pienen vauvan masun pussailu ja päristely ja pään nuuhkinta ja iho-vasten-ihoa halailut yms. mutta jos

oikeasti

tekee mieli tosta vaan nipistellä ja lyödä niin kyllä minäkin kehottaisin apua hommaamaan.

Vierailija
11/12 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihania vipeltäjiä ne on....

Tosin koskaan en ole halunnut kiusata omia lapsiani nipistelemällä tai lyömällä..

Vierailija
12/12 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin aivan vedet silmissä ja kuset housuissa!! mutta en yhdistä tuota omaa lapsen syömistä otsikkoon,mutta sattu nyt tuleen mieleen ja väärään kohtaan ilmeisesti vastasin!!! =)))) olen meinaan monesti miettinyt et onko muilla tollasta ihanuuden tuntoa omaan vauveliin...

sekavaa tekstiä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi