Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen se jolle aina

Vierailija
18.10.2011 |

kerrotaan huolet, murheet, surut. Kuuntelen ja tuen, yritän ymmärtää, koitan auttaa. Tää on jotenkin mun rooli; monesti kun ystävä kysyy minun kuulumisiani, ehdin sanoa lauseen tai kaksi, sitten alkaa tämä "avautuminen". Minun asiat jäävät aina sivuun. Ei siinä mitään, ilkeyttään nämä ystävät eivät tätä tee, he ovat minulle rakkaita ja tiedän että heillä(kin) on välillä vaikeaa.Ihmetyttää vain, että tällaistako se nykyään on; tarvitaan sitä kuuntelijaa muttei itse jakseta kuunnella?

Itselläni tämä korostuu vielä sikäli että kuuntelen niitä ihmisten murheita vielä työksenikin..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat usein empaattisia ja siksi joutuvat huolienkuuntelijoiksi.

Vierailija
2/10 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla horoskoopiltasi vaaka :). Vaa`at ovat usein empaattisia ja siksi joutuvat huolienkuuntelijoiksi.

Vierailija
4/10 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se, jolle avaudutaan ja jolle itketään. Olen se, jonka luokse tullaan juomaan teetä kun maailma on kolhinut.

Mutta minua ei juuri kukaan ehdi kuunnella. Mutta ehkä sen pitää näin mennä :)

Olen jousimies.

Vierailija
5/10 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, mitä jaksat.

Vierailija
6/10 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hämmästyttävän monet ihmiset on pirun itsekeskeisiä ja selittävät vaan omia "tärkeitä" asioitaan. Eivät ymmärrä edes kohteliaisuudesta tai small talk-hengessä esittää vastakysymyksiä. Rasittavaa.

Vierailija
7/10 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minäkin tiedän kaikkien ystävieni asiat ja murheet, mutta harva heistä tietää, mitä minulle kuuluu.

Vierailija
8/10 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla sama "ongelma". tosin en kamalasti jaksa avautua muille omista ongelmistani - olen terapiani käynyt.

yksi tilanne on jäänyt elävästi mieleeni, kun olin nuorena sairaalassa henkihieverissä, niin yksi ystävä soittaa, ja tilittää puoli tuntia pikku harmituksiaan minulle.

olin niin järkyttynyt kuinka ymmärtämätön ihminen voi olla, mutta samalla niin huonossa kunnossa, etten jaksanut protestoida, kuuntelin vain. lopuksi hän "huomaavaisesti" sanoi: "koitapa lepäillä". ystävyytemme sävy muuttui huomattavasti kapea-alaisemmaksi tämän jälkeen.

Vierailija
9/10 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on ainainen kuuntelija!

Paras sattuma oli ku oltiin n. 2 vuotta tunnettu yhen ystävän kans, ni hän ei edelleenkään tiennyt mistä olen kotoisin ja mikä olen omaa sukuani...

Mielelläni kerron tietenki itsestäni, mutta toisilla on aina niin paljo semmosia asioita joista on "pakko kertoa tai mä räjähdän".. ja siinäpä se aika aina menee.

Vierailija
10/10 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla heidän yläpuolellaan ja unohtaa omat vikasi ja huolesi. Kun hallitset heidän huoliaan, olet uhrautuva ja kaunis.

Olet leijona, alkoholistin tytär, hoitaja, ihana ja kaunis ja saat olla itsenäsi unohdettu hamaan hautaan asti. Muista toivoa hautakukat erikseen, kukaan ei muista mitä sinä halusit. Ja se on oma toiveesi, ei tragedia.