Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eropäätöksen tehneet, miten selvitä ajasta ennen erilleenmuuttamista?

Vierailija
18.10.2011 |

Meillä siis eropäätös 98% tehty (mies vielä elättelee osittain toivoa, vaikka olen asian melko suoraan hälle ilmaissut). Erinnäisten pakottavien syiden vuoksi (mm. joulu), päätimme että mies alkaa etsiä asuntoa vasta vuoden vaihteessa ja nyt pitäisi siis sinnitellä saman katon alla vielä min. pari kk.

Asiasta emme ole vielä kertoneet kenellekään, itseasiassa se tuntuu tässä eroprosessissa kaikkein hankalimmalta, miten vastaanottaa läheisten suru, kun itse on monen vuoden jälkeen jo melkein päässyt yli ja päällimmäisenä tunteena on helpotus.

Eron syynä on vaan klassinen 'kasvoimme erillemme' ja ilman lapsia olisimme jo eronneet vuosia sitten. Tulemme siis ok toimeen, ahdistaa vaan kovasti tämä välitila...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieskin muutaman mutta hänellä ei ollut niin paljon ystäviä ja paikkoja mihin mennä. Lapset tottuivat siihen että olivat joka toisen viikonlopun minun kanssani ja joka toisen isän.

Vierailija
2/2 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisimman pian pois.

Me teimme juuri noin kuin tekin. Ja se joulu on jäänyt mieleen jouluna, jollaista ei olisi pitänyt lapsille aiheuttaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi