Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on vesirokon näoyt?

Vierailija
17.10.2011 |

tänään illalla meidän 4v ja 2v ilmestyi molemmille otsaan toiselle 3 ja toiselle 5 punasta näppyä, eivät ole koholla vaan täysin tasasia.onko niille nyt sitten tullu vesirokko, miten alkaa samaa aikaa ja just molemmilla otsaan? vaionko nyt jotain muuta rokkoa menossa? miet niitä näppyjä sitten hoidetaan jos alkaa kutisemaan, vinkkejä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkuloita, aika isojakin vielä. Ei siis tasaisia.

Mitään kauhean tehoavaa lääkettä ei ole (paitsi kallis viruslääke, jota ymmärtääkseni annetaan vain aikuisille), mutta näppyjä voi rasvata apteekin mentholivoiteella (eri apteekeillä omat sekoituksensa), se lievittää kutinaa.

Itse veikkaan ennemmin jotain puremaa. Esim. hirvikärpäset ja lintukirput voivat hypätä päähän näin syksyisin, ja puremat kutisevat ja niistä tulee punaisia jälkiä.

Googleta eri vaihoehdot, siis kuvat.

Vierailija
2/3 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me oltiin kyllä tänään pihalla iltasella haravoimassa jne eli olisiko sitten jotkut höttöset pistäneet tms. eikö vesirokkoon liity kuumekin yleensä..? mun puolesta saisivat vaikka sairastaakki sen nyt pienenä, toiv. ei vaan meijän 4kk vauvaan tartu.

kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me oltiin kyllä tänään pihalla iltasella haravoimassa jne eli olisiko sitten jotkut höttöset pistäneet tms. eikö vesirokkoon liity kuumekin yleensä..? mun puolesta saisivat vaikka sairastaakki sen nyt pienenä, toiv. ei vaan meijän 4kk vauvaan tartu. kiitos!

Lyön vaikka vetoa, itselleni tuli kanssa niitä pari vk sitten mökillä sienestäessä. Tukanrajaan, ja sellaisia pikkurillin pään kokoisia, tosi kutisevia.

Kokeile niihin mietoa hydrokortisonivoidetta!

-2-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi