Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme nykyään huutispalautteissa?

Vierailija
16.10.2011 |

Päätin jo viime keväänä, etten enää anna yhtäkään palautetta, ellen ensin saa itse. Laitoin silloin kaikille palautteen ja kaikki positiivisia.

Olen tehnyt nyt syksyn aikana toistakymmentä kauppaa pääosin myyjänä.

Saan kiittävää palautetta sähköpostiin.

Mutta ei palautetta huutikseen vaikka olen itse antanut. Hirveän mukavan tuntuisia ostajia, sujuvasanaisia ja ovat tyytyväisiä kauppaan.

Mutta mikä on kun ei voi huutiksen palautteeseen laittaa?

Minusta se ei palvele ketään.

En ole aktiivinen myyjä mutta kolmattasataa positiivista kauppaa olen vuosien varrella tehnyt. (Neutraaleja/ 0 ja negatiivisia 0)

Loput n.150 kauppaa ilman palautetta, vaikka olen itse antanut.

Tästä aiheesta on varmaan täällä aiemminkin vinguttu.

Itse en anna vast´edes yhtäkään palautetta ennen kuin saan itse.

Pitäisikö laittaa huutistietoihin: "Palaute heti palautteesta!" Vai mitä ihmettä?

Vai onko niillä huutispalautteilla ylipäätään mitään virkaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellä eniten "kamuja" fb:ssa. Minusta on itsestään selvää, että kaupat menee nätisti ja sujuvasti. Se on normaalia, eikä siitä mitään palautetta tarvi antaa. Jos sitten jokin menee poikkeuksellisen hyvin tai surkeasti niin sitten palautetta.

Vai laitatko joka ruokakauppareissun jälkeen netissä tai marketin infossa palautetta, että kuinka sun makkaran ja maidon shoppailu meni? :D

Aikusen oikeesti..

Minusta on lapsellista olla antamatta hyvin sujuneista kaupoista palautetta toiselle osapuolelle - varsinkin, jos tällä on vain vähän palautteita. Jos palautteita pidetään jonkinlaisena "luotettavuuden" yms. mittarina niin miten sellaiseen myyjään suhtaudutaan, jolla on vain muutama palaute? Itse ainakin käyn palautteita vilkaisemassa; varsinkin jos kyseessä on jokin arvokkaampi juttu tai sellainen, jota en voi noutaa (ja tarkistaa vielä noudon yhteydessä).

Tänä syksynä olen tehnyt kauppoja monen sellaisen kanssa, jotka ovat aloittelijoita huuto.netissä - heille palautteet ovat tärkeitä. Eli annan kaikista kaupoista heti palautetta; jos en saa palautetta niin en niiden perään jaksa kysellä tai pitää niistä kirjaa (itsellä palautteita 400+jtn).

Vierailija
2/15 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistuttaa antamaan palautteen. En ole minäkään mikään asiantuntija alalla, mutta mielestäni tulee toimia käyttöohjeiden mukaan, postiivisen palautteen annan yleensä aina tai aina olen voinut sen antaa.

Syy negaan voisi olla ettei saa tilaamaansa/ maksamaansa tai ostaja ei maks. Neutraalin antaisin esim. hupihuutajalle.. Huonosti käyttäytyvän tunnuksethan voidaan sulkea, siksi yritän itse toimia siten, että voin jatkaa myyntiä ja ostamisia. Samalta myyjältäkin kehtaa ostaa vaikka toisenkin kerran jos antaa postitiiivisen palautteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edes tiedä miten sen ohittaisin. Eikö ne jää siihen omalle sivulle roikkumaan, kunnes se palaute on annettu?

Vierailija
4/15 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin joku aika sitten käyttämään huutista ja nyt on 15 palautetta tullut, mutta 2 panttaa sitä, on pantannut monta viikkoa. Olisi kiva aloittelijana saada luotettavuutta.

Vierailija
5/15 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tarvitse ostaa eikä myydä romppeita jossain Huutonetissä.

Vierailija
7/15 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko negoja. Ihan vaan luotettavuuden vuoksi.

Vierailija
8/15 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilta en osta ikinä mitään huutiksesta.

Esim hv on yks loistava, ei ilmoita postimaksuja jne jne.

Mutta ihan saa niskavillat kohti ilmaa on nämä palaute palautteesta.

Katson aina myyjän palautteen ja jos siellä on pieni merkintäkin et antanut palautetta, siksi neutraali -juttuja, en todellakaan huuda. Siis helposti voi katsoa minkälaisia palautteita huutaja on antanut, yleensä ne on siinä jos huutaja antaa neutraalin ja voi mennä katsomaan vastapään neutraalit.

Mä annan AINA kun olen saanut rahaa tililleni plussan. Välillä summa kestää kauemman aikaa tulla tilille ja välillä tulee heti mutta ei kiinnosta. Aina kun mä pääsen eroon tavarasta, laitan plussan.

Loppupeleissä on ihan sama saanko itse mitään, koska mulla on niitä on 60 ja sillä pärjään, eli ns muhun luotetaan.

Vinkkiä ! Älä ota tätä niin vakavissaan vaan hymyissä mielin käy kauppaa ja viljele niitä plussia. Onko sulle tärkeämpää kaupankäynti vai pisteiden pihtaus ?

Vierailija
9/15 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kyllä kaikista kaupoista palautteen, mutta joskus vaan kestää. En jaksa vaan varta vasten kirjautua huutikseen antamaan jotain palautetta, paitsi sellaisissa tapauksissa joissa tiedän että myyjällä on vasta muutama palaute ja ne ovat varmasti aloitusvaiheessa tärkeitä. Mutta muille annan palautteen sitten kun kirjaudun seuraavan kerran omille sivuilleni, ja siihen voi mennä viikkojakin.

Vierailija
10/15 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellä eniten "kamuja" fb:ssa. Minusta on itsestään selvää, että kaupat menee nätisti ja sujuvasti. Se on normaalia, eikä siitä mitään palautetta tarvi antaa. Jos sitten jokin menee poikkeuksellisen hyvin tai surkeasti niin sitten palautetta.

Vai laitatko joka ruokakauppareissun jälkeen netissä tai marketin infossa palautetta, että kuinka sun makkaran ja maidon shoppailu meni? :D

Aikusen oikeesti..

Vierailija
11/15 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos sulla on kaikki saamasi 150 palautetta positiivisia, niin mitä ihmettä niillä muilla palautteilla edes tekisit..? Kun siksihän niitä annetaan, että uudet ostajat/myyjät voivat sitten arvioida oletko luotettava. Ilmiselvästi olet, ei tarvitse enää alleviivata.

Vierailija
12/15 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos kaikki on OK, ei ole iso vaiva laittaa täppää kohtaan "kiittävä" ja painaa enteriä. Myyn tuotteita, joilla on kohtalaisen suppea ostajakunta. Minulla on taulukko, johon on merkitty jokaisen ostajan ostokset ja lisäksi se, olenko saanut palautetta. Jos sitä ei ole tullut, ei tule enää minultakaan.

Vierailija
13/15 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin jo viime keväänä, etten enää anna yhtäkään palautetta, ellen ensin saa itse. Laitoin silloin kaikille palautteen ja kaikki positiivisia.

Olen tehnyt nyt syksyn aikana toistakymmentä kauppaa pääosin myyjänä.

Saan kiittävää palautetta sähköpostiin.

Mutta ei palautetta huutikseen vaikka olen itse antanut. Hirveän mukavan tuntuisia ostajia, sujuvasanaisia ja ovat tyytyväisiä kauppaan.

Mutta mikä on kun ei voi huutiksen palautteeseen laittaa?

Minusta se ei palvele ketään.

En ole aktiivinen myyjä mutta kolmattasataa positiivista kauppaa olen vuosien varrella tehnyt. (Neutraaleja/ 0 ja negatiivisia 0)

Loput n.150 kauppaa ilman palautetta, vaikka olen itse antanut.

Tästä aiheesta on varmaan täällä aiemminkin vinguttu.

Itse en anna vast´edes yhtäkään palautetta ennen kuin saan itse.

Pitäisikö laittaa huutistietoihin: "Palaute heti palautteesta!" Vai mitä ihmettä?

Vai onko niillä huutispalautteilla ylipäätään mitään virkaa?

Vierailija
14/15 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos kaikki on OK, ei ole iso vaiva laittaa täppää kohtaan "kiittävä" ja painaa enteriä. Myyn tuotteita, joilla on kohtalaisen suppea ostajakunta. Minulla on taulukko, johon on merkitty jokaisen ostajan ostokset ja lisäksi se, olenko saanut palautetta. Jos sitä ei ole tullut, ei tule enää minultakaan.

Vierailija
15/15 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veit sanat suustani!

t. ap