Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko tietääksesi toivottu lapsi ja toivottua sukupuolta?

Vierailija
15.10.2011 |

Minä en. Ja sen kyllä huomasi.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikeaa sukupuoltakin. Nyt, kun itse olen saanut lapsia tuntuu, että olen varsinkin isäni "pettänyt", kun hän on jokaisen kohdalla odottanut lisää tyttöjä, ja vain yhden olen saanut aikaan. Kyllä hän silti tyttären pojistaankin on onnellinen, mutta aina on suoraan sanonut, että tyttöä toivoisi.

Vierailija
22/38 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että vanhemmillani olisi ollut mitään sukupuolitoivetta tosin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei olisi pitänyt tehdä yhtään lasta - mutta tietty me oltiin hyvä syy olla menemättä töihin.

Vierailija
24/38 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rakas sellainen

Vierailija
25/38 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotettu, jo useamman vuoden. Mutta sukupuoleni oli väärä.:) Poikaa odottivat. En ole kuitenkaan ikinä kärsinyt tyttöydestäni lapsuuden kodissani, päinvastoin!

Vierailija
26/38 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ehkäisyäkään ei ollut lupa käyttää.

Vierailija
27/38 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja suvun kolmen pojan jälkeen ihasteltu prinsessa.

Minut kyllä kasvatettiin jalat maassa-tyyliin, mutta selväksi tehtiin, että toivottu "ihme" olin : )

Vierailija
28/38 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä olisivat ottaneet toiseksi lapseksi eri sukupuolta olevan kuin ensimmäinen oli.

Vierailija
29/38 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kovasti odotettu ja "oikeaa" sukupuolta ja olen tiennyt sen koko elämäni.

Vierailija
30/38 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun äitini sai tietää olevansa raskaana, hän aikoi tehdä ensin abortin. Ei sitten tehnytkään - isäni haastoi äitini oikeuteen koska ei halunnut tunnustautua isäksi. Sellainen oli minun alkuni.

Vierailija
31/38 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroa ainoaan veljeeni on hiukan vajaa 10v. Vanhempani kärsivät sekundaarisesta lapsettomuudesta, olivat jo luopuneet toivosta ja ajatelleet heidän perheensä olevan yksilapsinen. Sain alkuni äitini ollessa 41v.

Vierailija
32/38 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historia toistaa itseään: myös oma esikoiseni syntyi kuolleena.

Vierailija
33/38 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni ei halunnut minua ja äiti olikin jo varannut ajan aborttiin, sinne ei kuitenkaan koskaan pystynyt menemään. Minun onneni :)

mitenkään se ei ole elämässäni näkynyt. Minulla ja äidillä ihan super läheiset välit ja isänkin lellikki olen aina ollut.

Vierailija
34/38 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(mikä on tullut hyvin selväksi vuosien varrella)

Vierailija
35/38 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti iloinen sellainen. Äidin opiskelut kyllä tyssäsivät minuun, mutta en ole koskaan saanut kuulla siitä. Vasta aikuisena tajusin (jostain sivulauseesta), että äitini opiskelupaikka oli mennyt vuokseni sivu suun.

Vierailija
36/38 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska äiti oli edellisen oharin abortoinut niin minua ei enää raaskinut. Sukupuolella ei tainnu olla sitte mitään väliä.

Vierailija
37/38 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ennen oli yksi keskenmeno. Ja uskoakseni toivottua sukupuoltakin, kun vanhemmillani jo oli jo toista sukupuolta.

Vierailija
38/38 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äitini mukaan suunniteltu ja toivottu lapsi, mutta itse epäilen jälkimmäistä sillä synnyin vajaa kuukausi hänen 18-vuotispäivästään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi