Tamperelaiset! Mistä ostatte (tyylikkäät) vaatteenne?
Kommentit (12)
Tiedä sitten olenko mielestäsi tyylikäs, mutta näistä itse ostan. Ikä 31v.
Itse en pidä Mangosta / Espritistä.. Esprittiä on jotain yöasuja..
Mutta noista yllämainituista löytyy vaikka mitä! Itse en löydä noista koskaan mitään kun menen "vain katselemaan", mutta kun kertoo mitä voisi ehkä haluata, alkaa tulemaan vaatteita ja vaihtoehtoja! Pitää olla vaan rohkea ja kertoa mitä etsii ja pitää uskaltaa kokeilla!
Stockalla on kanssa jotain kivoja, mutta samoja merkkejä laajemmalla valikoimalla (esim. Hilfiger, Gant & Marc o polo) löytyy Ideaparkista. Mutta tyylikkyys ei ole merkistä kiinni!!!!
Itse yhdistelen yllämainittuja ja välillä henkkamaukkaa & veromodaa + Vilaa (siellä on muuten hyvä palvelu, ainakin Hämeenkadun myymälässä). Ginalta saa taas hyviä alustoppeja tms, että niitä ei kannata mistään "merkki"liikkeestä ostaa. Myös varteen otettava vaihtoehto on Selected Hämeenkadulla.
Ole rohkea ja suostu edes kokeilemaan myyjän ehdottamia kokonaisuuksia. Voit yllättyä! Itse ainakin koin "heräämisen" sen suhteen, että luotan myyjän sanaan ja maksan ehkä hieman enemmmän, mutta saankin jotain tosi kivaa ja persoonallista tilalle!
Itsellä suosikkeja Muotikuu Keskustorin lähellä ja Putiikki Rannalla, löytyy sekä Hämeenkadulta että Onkiniemestä (siellä isompi liike). Lisäksi Finlaysonin alueella Cotton on ihan ok. Duetto Akateemisen kirjakaupan "takana" kävelykadulla, Stockaa vastapäätä on yllättänyt iloisesti monta kertaa. Muutakin kuin massamerkkikamaa.
On tietysti kerjukaupat ja Stockmannin vaateosasto. Sokoksella on aika surkea tarjonta.
Olen 34 v. ja tyylini kovin vaihteleva, mutta ehkä sellainen "tyylikäs casual", ei ihan paitapusero-jakkutyyliä.
sijaitsee Tuomiokirkonkatu 15.
Hämeenkadulta Stockan puoleisen mäkin kohdalta lähdet käveleen poikkikatua pitkin ja se tulee siinä 100m päästä.
mutta tulee mieleen joku tanttakauppa ja mummojen vaatteet....
Ehkäpä pitäisi käydä siellä joskus, jos vaikka mielikuva muuttuisi!
gina rikotti, hm, veromoda, vila ja stokkalta saa jotain laadukkaampaa. Tamepreella on oikeesti aika vähän mitään kunnon kauppoja. Esim zara ja mango puuttuu :/ Mango tosin löytyy idiksestä...
ja rumiakin. Jopa Seppälä tarjoaa parempaa nykyään.
Riippuu siitä, mitä olen vailla. Tyylikästä? Vai muodikasta? Vai sesongin mukaista?
Stocka on varma valinta, Treen Sokoksellakin on harvinaisen hyvä ja laaja valikoima. Myös Ideaparkissa käyn kuukausittain tsekkaamassa löydöt. Ja niin, tilaan myös tosi paljon nettikaupoista.
Riippuu siitä, mitä olen vailla. Tyylikästä? Vai muodikasta? Vai sesongin mukaista? Stocka on varma valinta, Treen Sokoksellakin on harvinaisen hyvä ja laaja valikoima. Myös Ideaparkissa käyn kuukausittain tsekkaamassa löydöt. Ja niin, tilaan myös tosi paljon nettikaupoista.
vaatetta. En liian hienoa kaipaa enkä tyylikästä. Rentoja, kauniita neuletakkeja jne.
Gerry Weberillä. Siellä varsinkin Taifun-malliston vaatteet on kivoja ja laadukkaita, eikä ihan älyttömän hintaisiakaan.
lyhykäisyydessään silmilleni pompahti. Mistä laadukkaat, kivat ja nuorekkaat vaatteet naiselle iältään 39v? En jaksa Turkuun täältä matkustaa.