Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla naapurisi avaimia?

Vierailija
13.10.2011 |

Minulla on kahden naapurin avaimat. He ovat syyslomalla ja molemmat pyysivät minua toisistaan tietämättä kastelemaan kukkansa ja viemään postinsa pöydälle. Mielellänihän minä sen teen kun en lähde minnekään lomalle.

Mutta on kyllä sellainen luotto-olo! Minuun luotetaan! Asumme kerrostalossa isohkossa kaupungissa. En ole käynyt edes koskaan toisella naapurilla eteistä pidemmällä ja toisella vain kerran olohuoneessa. Rapussa ym. pihalla olemme kyllä jutelleet. Mutta kyllä on hyvä mieli kun minusta saa luotettavan vaikutelman (olen sitä myös!) ja minulle annetaan asunnon avaimet. :)))))

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä on taloyhtiön avainboxi, jossa on muiden naapureiden avaimet (ei meidän). Sen boxin avainta on joskus tarvittu, kun naapurit ovat avaimensa unohtaneet jonnekin. Periaatteessa on siis aina naapureiden avaimet käytössä.

Vierailija
2/5 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön yleisavain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedän missä lähimmän naapurini vara-avain on eli pääsen kyllä esim. kastelemaan kukat, jos jäävbätkin mökille tms.

Ja on ollut muutaman muun naapurin avain joskus lomareissujen ajan.

Asumme omakotiataloalueella

Vierailija
4/5 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun myös kerrostalossa, helsingissä.

Vierailija
5/5 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksien eri naapureiden avaimet ja heillä vastaavasti meidän omat. Lapset välillä unohtelee avaimiaan ja siksi tosi kätevää että avaimia löytyy tarvittaessa lähistöltä. Ja luottamus on sitä luokkaa että välillä on joku soittanut ja kysynyt vaikka kananmunia lainaan, ei oltu kotona niin käskin hakea sieltä meidän jääkapista :) Toimii molemmin päin.