Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutan pois exän ja lasten naapurista, etten enää joudu ilmaiseksi lapsenvahdiksi.

Vierailija
13.10.2011 |

Saa ex miettiä harrastusilloilleen lapsenvahdit jostain muualta, en ole enää käytettävissä, muutan toiselle puolelle kaupunkia.

Lapsiani tapaan sen mitä tapaamissoppari aikanaan velvoittaa, mikään lapsenvahtiautomaatti en enää ole, vaikka olenkin 24/7 kotona.

Kusipää poimii vaan rusinat pullasta ja leikkii superisukkia vaikka hoidattaa lapset muilla.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukiryhmään en ole menossa. Enkä terapiaan, tykkään itsestäni tällaisena. Ja lapsiani tapaan mielelläni, exän naamaa en halua nähdä.

Siksi muutakin, että saan selkeän pesäeron exän talouteen, muutan eri kaupunkiin tai eri kaupunginosaan, niin ex ei voi käyttää minua enää ilmaisena lapsenvahtina.

Jos tapaamissoppari miellyttää minua, sitoudun sitä noudattamaan, kuten muutkin etävanhemmat.

Lasten etu on, että kusipää joutuu ryhdistäytymään, kun en olekaan enää naapurissa milloin tahansa lapsenvahdiksi hälytettävänä.

Jos ex ei hommasta selviä, lasten paikka on sitten lastenkodissa.

Vierailija
2/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lindex, ticket, kappahl, molo, yms. Olis tarjolla, ainakin tonni pitäis niitä myymällä ainakin saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiparat :(

Vierailija
4/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnilla lähtis iso kasa lasten merkkivaatetta, vähän käytettyä ja uudenveroista. Ostan vain laadukkaita merkkivaatteita tai sellaisia Lindexin vaatteita, joilla on hyvä jälleenmyyntiarvo.

Markettipaskaan en lapsilisärahoja sijoita.

Vierailija
5/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiparat :(

Vaikka Psykis olisikin ihan puhtaasti fiktiivinen hahmo, on pelottavaa ajatella ihmistä jonka mielikuvitus tuottaa huviksi tai provoksi tuollaista tekstiä.

Jos taas Psykis on oikea ihminen, niin mitä vähemmän hän on lastensa kanssa tekemisissä, sitä parempi. Hän on lapsilleen, heidän isälleen ja lähipiirilleen kauhea taakka.

Vierailija
6/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tapaan lapsiani ja exääni mahdollisimman paljon, soittelen yökaudet äidilleni ja valitan kun on niin surkeeta.

Kerro lisää miten voisin mahdollisimman paljon olla taakkana ja kiusata lähipiiriäni, tahtoo tietää.

Enpäs teekkään pesäeroa exään, jään tähän sen naapuriin asumaan ja tungen exälle joka päivä kylään.

Vierailija
7/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittopyyntöä enkä vielä soittanut maratonpuhelua mtt-päivystykseen. Kiitos ideasta, tässä se loppupäivä kuluukin ja puhepaketissa on minuutteja vaikka muille jakaa, ilmaisia puheluita siis.

Vierailija
8/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukiryhmään en ole menossa. Enkä terapiaan, tykkään itsestäni tällaisena. Ja lapsiani tapaan mielelläni, exän naamaa en halua nähdä. Siksi muutakin, että saan selkeän pesäeron exän talouteen, muutan eri kaupunkiin tai eri kaupunginosaan, niin ex ei voi käyttää minua enää ilmaisena lapsenvahtina. Jos tapaamissoppari miellyttää minua, sitoudun sitä noudattamaan, kuten muutkin etävanhemmat. Lasten etu on, että kusipää joutuu ryhdistäytymään, kun en olekaan enää naapurissa milloin tahansa lapsenvahdiksi hälytettävänä. Jos ex ei hommasta selviä, lasten paikka on sitten lastenkodissa.

Etkä varmaan tuosta parane kun et edes halua ottaa vastuuta itsestäsi, et edes lastesi vuoksi. Toivon sydämestäni että lapsesi saavat kaiken mahdollisen hyvän tässä elämässä, sinä äitinä on jotain mitä ei toivoisi kellekään..

Vierailija
9/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvauskeskukseen miljoona soittopyyntöä, hyvä että muistutit.

Vierailija
10/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhänä mulla on oikeus käydä oikeutta tapaamisista ja elareista ihan ilmaiseksi. Ja sitten kun olen saanut haluamani, ilmoitan etten mä tätä halunnutkaan, haluan asiat uusintakäsittelyyn.

Pyhitän loppuelämäni exän ja lasten elämän terrorisointiin.

Vierailija
11/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä laita herätyskelloa soimaan, oppiipahan ex mitä oharit tarkoittaa. En menekään lapsenvahdiksi eikä meillä tosiaan ole mitään tapaamissopparia, joka mua mihinkään velvoittais.

Ja lapsetkin saa esimakua siitä mitä on kun äiti ei tulekaan...

Vierailija
12/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin otanpa tästä lähtien puolentunnin myöhästymisen sovitusta itsekin, ex saa maistaa omaa lääkettään ja kunnolla.

Vierailija
13/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän naapuriin

Vierailija
14/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän naapuriin

meidän naapurustoon et mahdu!!

T: nro 2

Vierailija
15/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jota ei voi kaatopaikallekaan kuskata.

Vierailija
16/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä, että muutatkin. Lapsesi eivät tarvitse tuollaista kusipää vanhempaa, joka ei halua aidosti viettää aikaa lastensa kanssa.

Vierailija
17/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ilman palkkaa. Ja normaalisti vanhemmat haluavat viettää aikaa lastensa kanssa ilman että joku maksaa siitä.

Vierailija
18/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

energiasi tästä vatvonnasta ja valittamisesta näiden asioiden selvittämiseen, voisi elämäsi olla paljon helpompaa. Mutta ilemisesti et halua, että elämäsi olisi mukavaa tai helppoa, vaan tykkäät selvästikin rypeä tuossa paskassa.

Vierailija
19/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lasteni kanssa vietän aikaa sitten kun tapaamissopimus on mielestäni sellainen, että kusipää-ex ei vedä kotiinpäin.

Jos tapaamissoppari ei ole mielestäni hyvä, en allekirjoita, sama koskee elatussopparia.

Vierailija
20/33 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei väliä onko siellä tilaa lapsille, minähän siinä asun, eikä lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä