kävin sitten kampaajalla siistimässä hiuksia
kotiin tulin muutaman millin siilin kanssa,ei ole itku kaukana!
Kommentit (3)
Hiukseni olivat puoliselkään asti ja tulin kuvan kanssa kampaajalle, tarkoitus leikata siis polkkatukka joka olisi niskasta lyhyempi, siis silleen kerrostettu.
Kampaaja tokas et hän ei sit voi sietää ku asiakkaat tulee kuvan kanssa " et mä haluun tällaisen.." aattelin jo siinä vaihees et ompa outo tyyppi, miten sitä muuten osaisi parhaiten näyttää et millaiset hiukset haluaa.
Lopputulos oli se että hiukseni ovat takaa siilit. Päältä niin lyhyet että ne sojottavat vaan pystyssä. Kammottavin hiustyyli IKINÄ, mä oon kulkenu pipo päässä nyt pari viikkoa ja odottanu et tukka kasvais.
Iso Omenan Hairstorea kannattaa välttää.
mä kävin sellon hairstoressa!!! meillä taitaa olla sama malli :)) mutta oikeasti häpeän kulkea tuolla ihmisten ilmoilla ja miten paljaaksi tunnen itseni.Onneksi hius on uusiutuva luonnonvara,mutta se ei paljon lohduta kun reissua varten leikkasin ja nyt sitten häpeän olla ihmisten ilmoilla. Kampaaja puhui toista mitä sitten leikkasi,luin lehteä ja siinä vaiheesa kun leikkasi korvaa näkyväksi tajusin,että mitä hel..myöhäistä silloin
ap
Mikä teitä aikuisia (?) ihmisiä vaivaa? Jos kampaaja on vetäisemässä tukan siiliksi, ei sitä ihan huomaamatta tehdä. Siinä kohtaa voi avata suunsa ja sanoa, että ÄLÄ TEE NOIN.