Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita normaalipainon sisällä laihduttavia, joilla se paino ei

Vierailija
13.10.2011 |

vaan laske? Mulla lisäksi kilpirauhasen vajaatoiminta ja voi jumaleissön kun tää homma on syvältä! Vyötäröllä karsea makkara, joka ei lähde sitten millään. Kohta lähtee järki...grr

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täällä ihan sama homma. Mä odotan kilpirauhasen vajaatöiminnasta testituloksia, mutta veikkaan että vajaatoimintaa löytyy.

Mun ideaalipaino on 51 kg. Muiden mielestä olen silloin liian laiha, mutta näen itseni hyvänä. Urheilen juoksemalla 3 x viikossa yht. 25-30 km ja punttistreeni 2-3 x viikossa. Painoin "pahimmillani" 56,8 kg, joka on vielä normaalin rajoissa mutta mun mielestä olin pullukka. Nyt paino tippunut 54 kg:n mutta perkeleen perkele tästä ei alemmas vaan mene!! Mulla erottuu lihakset kyllä jo nyt, mutta esim. sisäreisissä on löllöä joka on aivan turhaa, samoin kuin alavatsalla ja sitten pahinta on jenkkakahvat! vyötärö on todella kapea, mutta sit yhtäkkii koko vyötäröalueen pilaa kammottavat jenkkikset, jotka aktivoitui raskausaikana, eivätkä suostu lähtemään.

En tiiä pitäiskö nälkäkuurille alkaa, sitten ei jaksais urheilla kyllä, mutta mä _haluan_ saada painon tuonne 50 kg hujakoille, koska olen tyytyväinen kroppaani silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla