Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on työmatkoja ja niin on miehelläkin.

Vierailija
12.10.2011 |

Joskus käyn kavereiden kanssa risteilyllä ja niin käy miehenikin.

Meillä molemmilla on mahdollisuus vaikka päivittäin pettää toisiamme ja en tiedä vaikka mieheni pettäisikin.

Sillä ei ole kuitenkan merkitystä koska suhteemme on hyvä ja se mitä ei tiedä, ei satuta.

Toisen epäileminen on ihan turhaa, vai mitä mieltä sinä olet?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies reissaa paljon työssään, minä olen tällä hetkellä äitiyslomalla ja siis kotona lasten kanssa. Eipä tästä mitään tulisi, jos saisi olla koko ajan kyttäämässä miehen menemisiä tai hermoilisi mitä hän reissussa tekee.

Jos jotain sattuu, se voi tapahtua yhtälailla kauppareissulla kuin jos toinen on toisella puolella maapalloa.

Mulla mies ei sitten enää vapaa-ajallaan juuri halua olla erossa perheestään, kun työ vie niin paljon pois meidän luota. Mä saan kyllä myös sitten reissata, kun mies on lasten kanssa kotona, jos haluan. Harvemmin tosin tulee lähdettyä.

Vierailija
2/3 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkaan ihan niin mene että yhtä helposti pettää kauppareissulla kuin toisella puolella maapalloa. Jälkimmäisessä ollaan kaukana kotoa eikä ole mitään mahdollisuutta jäädä kiinni joten houkutus on suurempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkaan ihan niin mene että yhtä helposti pettää kauppareissulla kuin toisella puolella maapalloa. Jälkimmäisessä ollaan kaukana kotoa eikä ole mitään mahdollisuutta jäädä kiinni joten houkutus on suurempi.

en silti ala stressaamaan asian kanssa, vaikka mieheni matkustaa paljon ympäri maailmaa.

Ja jos ihminen on pettääkseen, niin kyllä hän sen tekee missä vaan.

Turha murehtia asioita etukäteen. Murehtii sitten, jos kohdalle sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi