missä voi teroituttaa veitset, eikä mitään halpiksia joita varten
on sellainen taskumalli kotona, vaan kunnon veitsiä
Kommentit (9)
meillä on se sellainen fiskarin teroitin mutta ei noita voi siihen laittaa, osa ei edes mahdu. mutta en viitsisi viedä samaan sirkkeliin luistinten kanssa
tms. laadukas teroitin ja opettele käyttämään sitä. Tuo Fiskarsin systeemi ei todellakaan ole hyvä teroitin.
Vaikka saisit ne veitset nyt jossain hyvin teroitettua (sori, en osaa suositella paikkaa), niin sen jälkeen sun kantsii ylläpitää veisten kuntoa teroittamalla niitä iste teroittimella säännöllisesti. Siten eivät pääse tylsymään huonon kuntoon.
omat vetseni. Minulle kerran suositeltiin yhtä suutaria Helsingissä joka osaa teroittaa veitsiä. Tätä suutaria on myö kuulemma kokit käyttäneet.
Älä vaan itse ala timantilla terottamaan jos et asiaa hallitse. Hajotat veitset. Samoin noi kaikenmaailman "terottimet" hajottavat veitset. Ohentavat terää.
Suosittelen siis ammattilaista.
Kuka pitää samoja veitsiä niin kauan että ne tylsistyy?
ja kysy onko siellä luistimenteroituspalvelua, he varmaankin saavat veitsenkin hoidettua.
Sillä ne ammattilaisetkin terottaa, joten luulis kelpaavan sullekin :-)
Kuka pitää samoja veitsiä niin kauan että ne tylsistyy?
Huhhuh mitä touhua!
Ei tulisi mieleenikään viskata vetisisettiäni mäkeen kun vähän tylsistyy.
Arvoa reilut 500e 4 veistä, kuorimaveitsi sekä teroituspuikko.
Ap:lle: käy jossain keittiövälineisiin erikoistuvassa liikkeessä kysymässä neuvoa. Osta heiltä myös kunnon teroituspuikko ja pyydä heitä näyttämään kuinka saat jatkossa itse teroitettua.
mutta ei noita voi siihen laittaa, osa ei edes mahdu. mutta en viitsisi viedä samaan sirkkeliin luistinten kanssa