Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pk ja varavaatteet.

Vierailija
12.10.2011 |

Eikös ole ristiriitaista kun täälläkin moni on kertonut että tavarat häviää pk:ssa helposti, uutta ei saada tilalle mutta kuitenkin sinne pitää viedä sitä sun tätä.

Miksi muuten pk ei ole korvausvelvollinen jos vaikka lapsen uudet kuravaatteet häviää?

Vai viekö köyhemmät ne tarkoituksella? sitten pitäisi olla eri päiväkoteja, eri luokkayhteiskunnan lapsille.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varahoidossa joskus semmoisessa ryhmäperhepäivä hoidossa jossa lapsia voi olla 10 yhtä aikaa. Tuskaillut olen monesti kun jotain häviää, vaikka olen merkinnyt lapsen nimenkin vaatteeseen, kerran hävis yks ihan uusi juttu eikä se palautunut. Ei kallis, mutta kuitenkin...ja kylä aika pieni missä asumme, ei sieltä löydy välttämättä kaikkea tarpeellista. Pitää sitten ajella kaupunkiin. Niin, kuka se korvaa..?

Vierailija
2/4 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottaisi jos vanhemmat viitsisivät niihin vaatteisiin ne nimet laittaa... mulle jos tullaan valittamaan kadonneista sormikkaista niin ensin kysyn aina oliko niissä nimi,jos ei niin se on vaan voi voi. samanlaisia kun voi olla ne kymmenet...kuravaattet nyt ei noin vain häviä, hyvin mahdollista et joku on ne mukaansa napannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhät on varastamatta.

Vierailija
4/4 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se vähentää ainakin vaatteiden katoamis riskiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi