Mitä synttärilahjaksi ystävälle (43-v. nainen), joka arvostaa laatua? Max. 25€
Kommentit (16)
Minäkin ehdottaisin ruokaa tai juomaa. Tai joku tyylikäs kynttilä näin syksyksi.
olisin tykännyt jostain lahjakortista esim. kirjakauppaan, Partioaittaan, ihan vaan Stockalle tms. mutta en missään nimessä kasvohoitoon jne.
Joku "ruoka+juoma+kynttilöitä"-lahja on ihan ok, kunhan lahjan antaja tietää noin suunnilleen, mistä lahjan saaja pitää (ei makeaa valkoviiniä kuivan ystävälle, ei nokipannua ja pannukahvia sille, joka ei sitä voi sietää).
Ja hei, mun siskolle joku kavereistaan vinkkas Jari Sillanpään cd-levyä hyväksi lahjaksi mulle kun täytin 30-v :D :D Siskollani on järki tallella, joten en saanut suositeltua lahjaa. Never Mind the Bollocks!
Aika moni laatutietoinen 43-vuotias ei ihan oikeasti halua lisää tavaroita, varsinkaan sellaisia joita ei ole valinnut itse.
...mutta tuli mieleen vaikka tällainen:
http://www.royalravintolat.com/lahjaksi/lahjakortti
Hyvää viiniä (25 eemelillä jo saa, kysy asiantuntijalta Alkosta).
Jos ei juo niin sitten jotain muuta hyvää ja laadukasta syötävää (esim. juustoa, kahvia tms).
Hyvän lahjan kruunaa AINA kaunis paketointi ja/ tai kortti.
Tavaraa tuskin haluaa, jos olet oikein varma mausta niin osta joku asuste. Tuolla budjetilla ei oikein saa kunnon korua, ehkä huivi?
Tulee mieleen myös, jos pitää herkuista, voi etsiä erikoisliikkeistä jotain herkkutavaraa. Esim. luomuhilloa ja luomu- jotain. Jos siis on kiinnostunut tuontyyppisistä jutuista tai herkkusuu niin voi olla ihan kiva lahja.
Alkosta saa nykyään parinkympin samppanjaa, sellanen oli ja erittäin kuivaa, just mun makuun.
Ainut, mikä vähän hämmensi oli, että kaveri toi sen valmiiksi viilennettynä. En siis laittanut sitä tarjolle, ehkä olisi pitänyt (?).
Alkon halvinta samppanjaa, vaan samanhintaista jotain muuta juomaa.
tykkään juustosta mutta en kyllä haluis JUUSTOA synttärilahjaksi
Teatterilippu edellyttää seuraa ja että minä saan valita nytelmän ja ajankohdan
Ihanaa saada kirja jos antaja tuntee makuni
Kiitos ei mitään roinaa, ei myöskään keittiöroinaa vaikka olenkin ehtoisa emäntä...
tuolla budjetilla jotain syötävää. Olen itse kans pian 43 ja melkoisen laatutietoinen, ja arvostaisin vaikkapa käsintehtyä suklaata, vastajauhettuja erikoiskahveja (esimerkiksi Hesasta Vanhasta Kauppahallista saa ihania erikoisuuksia, ja jauhavat pavut vasta siinä ostettaessa), laadukasta tryffeliöljyä tms erikoisempia ruoanlaittotarvikkeita. Jos ostaisin tuota kahvia, niin seuraksi laadukas kahvimuki (huom ei mitään peruskaura-Arabian joka kodin junttimuumeja vaan vaikka Villeroy&Boch tai englantilaisia merkkejä).
Just 25e:lla saisi noin 200g verran.
Minäkin antaisin laatutietoiselle tuolla budjetilla jotain syötävää. Olen itse kans pian 43 ja melkoisen laatutietoinen, ja arvostaisin vaikkapa käsintehtyä suklaata, vastajauhettuja erikoiskahveja (esimerkiksi Hesasta Vanhasta Kauppahallista saa ihania erikoisuuksia, ja jauhavat pavut vasta siinä ostettaessa), laadukasta tryffeliöljyä tms erikoisempia ruoanlaittotarvikkeita. Jos ostaisin tuota kahvia, niin seuraksi laadukas kahvimuki (huom ei mitään peruskaura-Arabian joka kodin junttimuumeja vaan vaikka Villeroy&Boch tai englantilaisia merkkejä).
Entä se laatukahvi? Luitko ollenkaan aloitusta? Ei taida 25e riittää.
Minäkin antaisin laatutietoiselle tuolla budjetilla jotain syötävää. Olen itse kans pian 43 ja melkoisen laatutietoinen, ja arvostaisin vaikkapa käsintehtyä suklaata, vastajauhettuja erikoiskahveja (esimerkiksi Hesasta Vanhasta Kauppahallista saa ihania erikoisuuksia, ja jauhavat pavut vasta siinä ostettaessa), laadukasta tryffeliöljyä tms erikoisempia ruoanlaittotarvikkeita. Jos ostaisin tuota kahvia, niin seuraksi laadukas kahvimuki (huom ei mitään peruskaura-Arabian joka kodin junttimuumeja vaan vaikka Villeroy&Boch tai englantilaisia merkkejä).
Entä se laatukahvi? Luitko ollenkaan aloitusta? Ei taida 25e riittää.
...niin suosittelen
http://www.kaffecentralen.com/kc/myymalat.html
Siellä on asiantunteva palvelu, jos haluaa ostaa hyvää kahvia. Olen ostanut mutteriespressopannuun kahvia ja minulle tuolta myyty oli todella hyvää. Mutta toimii siis sellaiselle, joka todella huomaa hyvän kahvin maun tai tykkää keitellä espressoa. Eikä se hintakaan ole 25,- vaan voi ostaa esim. pussillisen kahvia ja jotain muuta (suklaata?). Tai vaikka tällaisia kahvin kaveriksi:
http://www.patisserietm.fi/herkut
Jos, niin miten olisi jotain vaikka paikallista luomujuttua (jauhoja/hilloa/hunajaa tai mistä nyt ikinä tykkäiskään)tai vaikka mausteita nätissä paketissa yms?