Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Papassa Ascus (2) ja ??

Vierailija
10.10.2011 |

Mun tilanne on se että nelisen kuukautta sitten tuli papasta Ascus ja kontrolli 12kk päähän!

Menin sitten kuitenkin yksärille kolposkopiaan ja selvä muutos näkyi:/ Kuulemma ehkä keskivaikea muutos, tuloksia koepaloista vielä odotan.

Onko muilla tullut papa 2:sta tämmöisiä, mikä oli lopullinen dg?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko noissa kolposkopia vastauksissa menee?

Vierailija
2/10 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt joillain ollut näitä?

Vierailija
4/10 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyksestä aikaa vajaa vuosi niin näyttää aina kakkosluokkaa papa, siinä ei ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
5/10 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hain tässä kokemuksia just niiltä kellä onkin ollut jotain, kuten mulla...

Vierailija
6/10 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostoa

Vierailija
7/10 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuli papasta tuo tuloksena syksyllä 2009. Uusintapapan piti olla vuokden päästä.

Menin kuitenkin itse kunnalliselle ja pyysin papaa keväällä 2010, eli 6 kk edellisestä. Tämä näytti taas ihan normaalia, eli ei muutoksia.

Nyt menossa lähiaikoina taas papaan, joten katsotaan mitä näyttää.

Itselläni ei kuitenkaan näkynyt mitään viime syksynä käydessäni yksityisellä, jolloin myös ultrattiin.

Eli joku muutos, joka parantui itsestään.

Vierailija
8/10 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyksestä aikaa vajaa vuosi niin näyttää aina kakkosluokkaa papa, siinä ei ole mitään ihmeellistä.

Eipä todellakaan pidä paikkaansa, ehkä ei faktana kannata tulla tänne esittämään omia kokemuksia.

Vierailija
9/10 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun meni noin:)

Mulla ikävä kyllä yllätyksenä tosiaan noita muutoksia ja ONNEKSI menin yksityiselle vaikka kalliiksi tuli.

Vierailija
10/10 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.5 vuotta papa välillä luokka 2 ja välillä luokka 1. Silloin ollut kondylooma. Nyt kun papa oli taas luokassa 2, sain kutsun kolposkopiaan. Nyt tulikin kirje että on joku dysplasia, joka edellyttää hoitoa. Ensi viikolla olen hoitoon menossa. Yhtään en tiedä miten hoidetaan/mikä tuo dysplasia oikein on, vaikka googlesta yritin katsoa. Tsemppiä sinne! Muutokset voi olla myös kondyloomaa, kuten mulla gyne ensin epäili.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan