hyvin meni verotus taas kohdalleen
Kommentit (10)
Hyvä,toihan on ihan ihanteellinen tilanne. Itse saan varmaan taas takaisin vaikka kuinka paljon. Hölmön hommaa.
on korotonta lainaa! Mieluummin mätkyt ja rahat tilillä korkoa kasvamassa.
mätkyt on aina ikäviä.
jos se on hölmön hommaa, niin miks sä et trkista veroprossaas loppuvuodesta?
Hyvä,toihan on ihan ihanteellinen tilanne. Itse saan varmaan taas takaisin vaikka kuinka paljon. Hölmön hommaa.
en ole saanu laskettua sitä suoraan veroprosenttiin, koska vähennys on muuttunut tässä nyt niin paljon. Muutettiin uuteen kämppään kolme vuotta sitten ja joka vuosi on tehty isoja remontteja, ensi sisällä, sitten pihalla. Sitten vielä käy toi siivooja joka viikko. Mutta joo, ihan omaa laiskuutta...
Sehän on korotonta lainaa! Mieluummin mätkyt ja rahat tilillä korkoa kasvamassa.
mätkyt on aina ikäviä.
paremman koron siitä saa kuin normaalilla pankkitilillä.
91 euroa... mieluummin sijoitustilille tuokin.
Ei ole vaikeaa pyytää pakanlaskijaa ottamaan ylimääräinen prosentti.
Jos olisin saanut 1/12-osan palautuksistani käteen joka kuukausi, niistä ei olisi nyt mitään jäljellä. Nyt kun saan koko summan kerralla joulukuussa, laitan sen säästöön ensi kesän lomamatkaa varten. Ja kyllä, saman olisin voinut tehdä pikkuhiljaa joka kuukausi, mutta kyllä mä sen verran hyvin itseni jo tunnen, ettei siitä ois mitään kuitenkaan tullut :)
Sehän on korotonta lainaa! Mieluummin mätkyt ja rahat tilillä korkoa kasvamassa.
mätkyt on aina ikäviä.
Jos olisin saanut 1/12-osan palautuksistani käteen joka kuukausi, niistä ei olisi nyt mitään jäljellä. Nyt kun saan koko summan kerralla joulukuussa, laitan sen säästöön ensi kesän lomamatkaa varten. Ja kyllä, saman olisin voinut tehdä pikkuhiljaa joka kuukausi, mutta kyllä mä sen verran hyvin itseni jo tunnen, ettei siitä ois mitään kuitenkaan tullut :)
mätkyt on aina ikäviä.
toihan on ihan ihanteellinen tilanne. Itse saan varmaan taas takaisin vaikka kuinka paljon. Hölmön hommaa.