Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kaksi "narsistista" rakastua toisiinsa?

Vierailija
08.10.2011 |

En puhu luonnehäiriöisesta narsistista, vaan ihmisestä, joka ei tunne rajojaan, joka haluaa kontrolloida ja haluaa alistaa. Siis ihminen, jolla on narsistisia piirteitä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän siitä alkua pidemmällä päästä

Vierailija
2/8 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen narsisti ja sub-nainen. Mieheni taas kontrolloiva ja alistava psykopaatti. Tuotamme nautintoa toisillemme, olemme naimisissa ja meillä on lapsiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistisia piirteitä, mutta normaali ihminen tietää, missä itse loppuu ja missä toinen alkaa.

Kolmonen - onko tekstissäsi mitään perää?

ap

Vierailija
4/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen narsisti ja sub-nainen. Mieheni taas kontrolloiva ja alistava psykopaatti. Tuotamme nautintoa toisillemme, olemme naimisissa ja meillä on lapsiakin.

Täydellinen parisuhde.

Vierailija
5/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt, että narsistin pariksi usein valikoituu ns. convert narcissist. Googleta

Vierailija
6/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Salomaakin puhuu, että narsisti ja uhri ovat samalla janalla. Uhrikaan ei tunne rajojaan.

Vierailija
7/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tätä samaa asiaa! Olen tullut tosin lopputulokseen että ei koska narsistin täytyy saada se viimeinen sana ja saa mielihyvää kun alistaa toista.

Vierailija
8/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on yleensä joko läheisriippuvaisen tai sitten toisen narsistin kanssa. Miten ap tuo sinun kuvaus muuten eroaa siitä luonnehäiriöisestä oikeasta narsistista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan