Onko kellään mitään lasissa?
Kommentit (17)
mies vei lapsen sirkukseen. Ihanan rauhallista.
olen yksin kotona viikonlopun. Avasin eilen pullon ja tänään juon loppuun. Kävin kävelyllä, olen lukenut, katson telkkaria ja olen av:lla. Rentouttavaa :-)
Kävin salilla, ostoksilla (myös lapselle vaatetta), tein erittäin hyvää hirvipaistia, jonka kanssa nautin hyvää ranskalaista viiniä. Nyt siivotaan ja pelataan lapsen kanssa. Illalla taas av:lle.
mutta kohta tulee kaverini saunomaan ja istumaan iltaa, sitten varmaan punaviiniä lasissa. Mies lasten kanssa mökillä, mulla oli tänään työpäivä niin en päässyt mukaan. Menee kivasti näinkin.
Viimeistä kertaa kun alkosta kuulemma loppuu nelosen maahantuonti.
Ensi viikolla on sitten kolmosta.
Chimay Rouge ja kohta varmaan XX Bitter.
chileläinen nimeltään Tarapaca. Maistuu kyllä.
mies ja lapset on kaikki jo nukkumassa, eikä mulla mitään tekemistä. Olisinpa tiennyt että ilta menee näin niin olisin lähtenyt jonnekkin mutta nyt taitaa olla liian myöhäistä
siideri, maultaan karpalo namsk:)
Crowmooria
en enää koskaan juo suoraan tölkistä sen jälkeen kun laivalta ostetusta lonkerotölkistä löytyi laastari. ekalla hörpyllä sihauksen jälkeen se ui suuhuni. öks.
Jospa sitä ensi viikonloppuna sihauttaisi sitten siideripullon auki.
Ei huvita juoda mitään, vaikka varasinkin kuoharipullon ja kaapissa on oluet kylmiä. Otan uusimman Novitan käteen ja alan nukkumaan.
olen yksin kotona viikonlopun. Avasin eilen pullon ja tänään juon loppuun. Kävin kävelyllä, olen lukenut, katson telkkaria ja olen av:lla. Rentouttavaa :-)