Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kaikki mammat rynnäkkö Skanssiin, kun Ticket to Heavenin sadeasut

Vierailija
07.10.2011 |

ovat ma vain 35 e (norm. 60 e).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh, en ole ostanut yhtään Tth:n vaatetta uutena suomesta. Tiesitkö että kun tilaat suorana Tanskasta tehtaalta, saat ne tänne keskisuomeenkin 4 päivässä. Esim keväällä tilasin kesävaatteet torstai-iltana, ne tulivat seuraavana tiistaina KOTIIN kuljetettuna reilu kympin lisähintaan. Eihän tuohon nopeuteen pysty yksikään helsinkiläinenkään yritys, niillä menee vähintään viikko aina matkalla.

Ja Tanskassa hinnat aina -30% suomen hinnoista. Jotain huuto-netin ostoksia olen tehnyt, jos jotain haluamaani väriä/kokoa ei tehtaalta löydy.

Vierailija
2/5 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia viitsisi nähdä vaivaa. Ja sitä paitsi missä edes on Skanssi?

Minä tilaan suoraan Ticketin nettikaupasta; paljon halvempaa, ei tappelua tungoksessa ja ostokset saa kotiovelle kannettuna. Olen ostanut tänä syksynä sieltä mm. Uffo-haalarin n. 45e (ovh. 109e), Frode-haalarin 28e (ovh. 99e), anorakkeja 37e/kpl (ovh. 90e), Plain rain-settejä 30-35e/kpl ja samaan hintaan myös whit fleece-versioitakin. Asusteitakin sieltä löytyy välillä naurettavan halvalla. Lisäksi sieltä saa aina silloin tällöin myös 2-laatuisia tuotteita todella edullisesti - käytössä eivät mielestäni eroa lainkaan 1-laatuisesta (eivät ainakaan ne mitä meillä on ollut käytössä).

Joten tervemenoa vaan sinne Skanssiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää näköjään (eikä ehkä aina muulloinkaan) oikoluku toimi...

t. 4

Vierailija
4/5 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, totta mooses se on kivempi tilata tuolta kun halvemmalla saa. Mutta, vastaanotatko lapsilisät? mahdollisesti muitakin tukia? Ajatelkaapa, jos me ostetaan kaikki tuotteet ulkomailta, kun halvemmalla saa, mistä meille maksetaan kaikki tuet mitä saadaan? Eihän sillon tulisi verorahoja olleskaan.

Vierailija
5/5 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mistä niitä saa tilattua?