Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YH:t! Ikäsi ja etsitkö kumppania?

Vierailija
07.10.2011 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin viimeiset kolme kuukautta roikkunut tyypissä, joka pitää ja välittää musta, mutta ei pysty seurustelemaan, koska mulla on lapsia. Hyvä minä!

Vierailija
2/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi, seurustelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luultavasti kymmenen vuoden päästä etsin :)

Vierailija
4/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä etsisin kun elämä on hemmetin hyvää näin? :)

Vierailija
5/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi - ollut yksin jo vuosia.

Vierailija
6/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen elämäntilanne on muuten teillä, jotka ette etsi ettekä seurustele?

Mä oon niin väsynyt olemaan yksin. En enää vaan jaksais, vaan haluaisin jakaa elämäni ja vastuun perheestä jonkun kanssa. Mun vanhin lapsi täyttää tänään kahdeksan, ja koskaan lasten isä ei kaikista kauniista sanoistaan huolimatta ole osallistunut maksullista lastenhoitajaa enempää mihinkään lapsia koskevaan. Viimeksi sunnuntaina itkin (yrittäen peitellä asiaa, surkealla menestyksellä) uimahallissa, kun lapsilla oli kivaa ja muilla oli kivaa, mutta musta vaan tuntuu, että jotain aivan olennaista puuttuu enkä osaa nauttia enää kohta edes lapsistani...

Vierailija
7/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä syitä:

- olen aika erakkomainen, en jaksa sosiaalisuutta ja seuraa ylipäätään paljoa, eli lapsi riittää mulle

- en ole ollut pitkään aikaan kiinnostunut seksistä

- olen itseriitoinen, toisin sanoen mulla on paljon erityisiä mielenkiinnonkohteita, jotka häiriintyisi jos joku mies tulisi elämääni

- mulle on tärkeää elää just niinkuin mä haluan, eli olen aika itsekäs enkä kestä minkäänlaista ulkopuolista kontrollia

- en ole perinteinen nainen, liian riippumaton, liian kylmä, liian sitä ja tätä

- mun standarit miehelle on liian korkeat mun sosioekonomiseen statukseeni nähden

- ja tärkein: ei vaan ...kiinnosta.

helpompi elää lapsen kanssa kahden, en kärsi, eläm on ok.

Vierailija
8/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä syitä:

- olen aika erakkomainen, en jaksa sosiaalisuutta ja seuraa ylipäätään paljoa, eli lapsi riittää mulle

- en ole ollut pitkään aikaan kiinnostunut seksistä

- olen itseriitoinen, toisin sanoen mulla on paljon erityisiä mielenkiinnonkohteita, jotka häiriintyisi jos joku mies tulisi elämääni

- mulle on tärkeää elää just niinkuin mä haluan, eli olen aika itsekäs enkä kestä minkäänlaista ulkopuolista kontrollia

- en ole perinteinen nainen, liian riippumaton, liian kylmä, liian sitä ja tätä

- mun standarit miehelle on liian korkeat mun sosioekonomiseen statukseeni nähden

- ja tärkein: ei vaan ...kiinnosta.

helpompi elää lapsen kanssa kahden, en kärsi, eläm on ok.

Olen muuten täysin samanlainen, paitsi että minulla ei ole lapsia, enkä pidä ihmissuhteista.

Vierailija
9/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsin ja en etsi, tulee vastaan jos tulee..

Vierailija
10/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

37v; 3 lasta.

Vierailija
11/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en huolisi vaikka vastaan tulisi :)

Vierailija
12/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsinyt jo 3 vuotta, erostani on 6 vuotta. Kaksi lasta 8 ja 13 v.

Vierailija
13/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus parisuhteeseen mennyttä, ei maksa etsimisen vaivaa, en usko enkä halua uusperhettä, en usko sellaista ihmemiestä olevan olemassa joka mieleni muuttaisi, eikä innosta tuhlata aikaa sellaisen etsintään.

Vierailija
14/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

34, EN ETSI. ISOT liapset. (vanhin kohta 17) Samaa mieltä kuin olko se nyt 14. Elämässä kaikkea muuta kivaa paljon, opiskelu, harrastukset, kulttuuririennot,matkustelu ym, En käy yöelämässä, miehet tulevat juttelemaan päivittäin ihan vain ulkona, ulkoillessa, kaupalla,kävelyllä, joillekin vaikea tajuta, että olen itse asiassa ERAKKO, enkä kaipaa seksisuhdetta enkä sellaisia naiskavereita, joille pitäisi avata koko elämänsä. Mutta on yksi asia, joka minuun vetoaa: Ä-L-Y . .

Vierailija
15/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen erästä miestä, saas nähdä tuleeko meistä mitään....

Vierailija
16/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

34, EN ETSI. ISOT liapset. (vanhin kohta 17) Samaa mieltä kuin olko se nyt 14. Elämässä kaikkea muuta kivaa paljon, opiskelu, harrastukset, kulttuuririennot,matkustelu ym, En käy yöelämässä, miehet tulevat juttelemaan päivittäin ihan vain ulkona, ulkoillessa, kaupalla,kävelyllä, joillekin vaikea tajuta, että olen itse asiassa ERAKKO, enkä kaipaa seksisuhdetta enkä sellaisia naiskavereita, joille pitäisi avata koko elämänsä. Mutta on yksi asia, joka minuun vetoaa: Ä-L-Y . .

Älyköihin taas vetoaa usein mm. oikeinkirjoitustaito.

Vierailija
17/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka jaksat aina naputtaa oikeinkirjoitustaidoista täällä! Kuule, tulitko tekstistäni muuten vain kateeksi? Veikkaan: miesten juttelemaan tulosta ja/ tai koskapa minulla on jo isot lapset. Ja älykkäät (keskiarvot noin 10) . JA LISÄKSI; EN TEE KIRJOITUSVIRHEITÄ SUINKAAN TYHMYYTTÄNI, VAAN KIIREESSÄNI (en jaksa katsoa näppäimiä.) (ja minulla on kirjoitusurakka työn alla) ... itse asiassa olen lukenut mm. suomalaista, pohjoismaista filologiaa, sekä kirjallisuutta. Kirjoittamissa olen hyvä.

Vierailija
18/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene sinä tohveli tarkastamaan googlesta äkkiä mitä sana "filologia" edes tarkoittaa. Itse luin sivistyssanakirjan lävitse jo 11-vuotiaana.

Vierailija
19/19 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka jaksat aina naputtaa oikeinkirjoitustaidoista täällä! Kuule, tulitko tekstistäni muuten vain kateeksi? Veikkaan: miesten juttelemaan tulosta ja/ tai koskapa minulla on jo isot lapset. Ja älykkäät (keskiarvot noin 10) . JA LISÄKSI; EN TEE KIRJOITUSVIRHEITÄ SUINKAAN TYHMYYTTÄNI, VAAN KIIREESSÄNI (en jaksa katsoa näppäimiä.) (ja minulla on kirjoitusurakka työn alla) ... itse asiassa olen lukenut mm. suomalaista, pohjoismaista filologiaa, sekä kirjallisuutta. Kirjoittamissa olen hyvä.

Olet hurjan hyvä kirjoittamissa, juuh. Ja ihan varmaan älykäskin, kun ymmärrät, että varmaan olenkin ihan vain minä (eli 1 ihminen), joka tällä palstalla kommentoi oikeinkirjoitusvihreitä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi