Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Missä, milloin ja kenen kanssa koit ensimmäisen kielisuudelmasi?

Vierailija
07.10.2011 |

Minä: Englannissa kielikurssilla 16-vuotiaana. Ranskalaispoika haki discossa hitaisiin. Tais olla puoli naamaa märkänä sen jälkeen...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuteli puoliväkisin kotibileissä. Olin ehkä 15 ja tuo poika pari vuotta vanhempi.

Vierailija
2/8 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotikaupungissa, silloisen poikakaverin autossa, olin 18-vuotias.

Lopputulos, ainakin 3 litraa poikakaverin sylkeä suussani, opin inhoamaan kielisuudelmia yli kaiken. Seurusteltiin pari vuotta ja poikakaverin mielestä paras suudelma on sellainen jossa sylkeä käytetään niin paljon kuin sitä vain ikinä muodostuu. Hyi hyi hyi hyi yööööööks!!!!

Jäi niin kauheat traumat että sen jälkeen en ole muidenkaan poikakavereiden kanssa (kaikki ne 3) oppinut tykkäämään kielisuudelmista. Koko ajan vain ajattelen että kohta se tunkee sitä sylkeä mun suuhun litroittain ja mulla alkaa oksettamaan. Nykyiselle aviomiehelle sanoin jo seurustelun alkumetreillä etten tykkää puuhasta yhtään, joten turha edes yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö poika, mutta ikävä kyllä olin aika huppelissa... Ihan kiva muisto. Olin 16.

Vierailija
4/8 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuteli puoliväkisin kotibileissä. Olin ehkä 15 ja tuo poika pari vuotta vanhempi.

vai yrittikö panolle? Lähditkö leikkiin vai latasitko litsarin päin pläsiä?

Vierailija
5/8 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alta 15-vuotiaana rautatieasemalla. Olin tutustunut itseäni ehkä 5 v. vanhempaan poikaan ja poika oli lähtenyt saatille. Kokemus oli ihana. Suutelua ja seurustelua harrastimme pari kuukautta; sen jälkeen yritimme pysyä kavereina vielä parin vuoden ajan.

Vierailija
6/8 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa olin vaihdossa 90-luvun lopussa ja siellä erään espanjattaren kanssa vaihdettiin kunnollisia kielareita. Toi taisi olla eka kerta.

t.mies

Vierailija
7/8 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se juttu koskaan edennyt pidemmälle, kun en itse ollut yhtä ihastunut.

Oliko isoveljen kaveri sinuun ihastunut

Vierailija
8/8 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen oli ihan lääpällään ja kantaa suklaata ja sinä annoit rukkaset. :)

oli se varmaan ihastunut. Joskus se sujautti salaa suklaalevyn mun takin taskuun :)

Mutta ei se juttu koskaan edennyt pidemmälle, kun en itse ollut yhtä ihastunut.

Oliko isoveljen kaveri sinuun ihastunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi