couperosa-iho
Hei,
odotan toista lastani ja mennään rv 14. Nyt on sitten kasvoihin ilmestynyt couperosa ihoa!!!Apua! naama on kirjava kuin teinillä:(mikä avuksi?onko muita ehdotuksia kuin Arbutin-voide?
Kommentit (3)
Couperosa-ihoa ei valitettavasti millään saa pois, mutta punakkuutta voi vähentää vaalentavilla voiteilla. Yleensä couperosaihoa pitää suojata hyvin ihon ohuuden takia k.o kohdissa.
Aika monella sarjalla ( ihan kempparissakin) on olemassa couperosa-ihon omia voiteita. Itse olen todennut parhaaksi Darphinin Intral-sarjan voiteen. Darphinia saa vain kosmetologeilta. Toinen hyvä rauhoittava couperosanaamio ( suojaksi esim. saunaan ) löytyy bernard cassierelta. Sekin kosmetologeilta saatava ammattituote :) Tuo on hyvä täsmätuote, jos on esim. juhlia tiedossa ja naama punoittaa !
Eli ensinnäkin tuo couperosahan tarkoittaa laajentuneita pintaverisuonia, jotka eivät "ehdi" reagoida lämpötilanvaihteluille. Niinpä siis couperosa pahenee ja punoittaa eniten esim. saunan jälkeen, pakkasella, tuulessa, helteellä, jne. Kannattaakin aina suojata ihoa tuollaisilta, esim saunaan jo pelkkä kosteusvoide tai -naamio on hyvä ensiapu, se suojaa lämmönvaihtelulta.
Sitten noista tuotteista. Itse suosittelen kosmetologeille myytävää Ella Baché -sarjan Concéntré Rougeurs -nimistä tuotetta. Hintaa on, mutta todella toimii! Kosmetologilla myytävissä tuotteissahan on isoimpana erona ns. käsikauppatavaraan se, että vaikuttavia ainesosia (ja näin ollen hintaakin) on moninkertainen määrä. Useiden ihmisten kokemusten perusteella voin sanoa, että tuo tuote todella tehoaa! Se vahvistaa pintaverisuonia ja tehostaa verenkiertoa niissä, jolloin siis suonet vahvistuvat, toimivat paremmin ja punakkuus hälvenee. Monesti yksi purkki tuota tuotetta auttaa hälventämään punakkuuden todella tehokkaasti, toki kun on taipumus couperosaan, on hyvä jatkaa käyttöä ainakin kausiluontoisena ylläpitoon.
Vinkit pätevät muihinkin tuotteisiin. "Markettien tuotteilla" en lähtisi suuria tuloksia toivomaan.
Aurinkoisia kesäpäiviä,
tikru08
nimeltä Calm Down Face Cream. Jos linkki toimii, niin tässä: http://www.oriflame.fi/prod/catalog/SkuDetailCategoryCheck.jhtml?SKUID=…
(Vinkkinä: Jos tunnet yhtään Oriflame-edustajaa, niin 11.-12.6. saisit häneltä tilattua tuonkin tuotteen -50% normaalihinnasta.. =)