Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mitään järkeä enää yrittää neljättä lasta?

Vierailija
06.10.2011 |

Meillä on kolme koululaista, nuorin ekalla. Neljättä ei ole toiveista huolimatta kuulunut.

Pitäisikö jo lopettaa yrittäminen? Ikäero muihin olisi kuitenkin jo aika suuri?

Olen 31v.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en haluaisi iltatähteä. Mutta jos teillä olisi mahdollisuus tehdä tälle neljännelle "kaveri" niin sithän se olis kiva. Kahdessa erässä :) Vaikka ei se toinen siihen peräänkään tilaamalla tule :(

Vierailija
2/7 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kärsin turhaan pitkään siitä, että en tullut raskaaksi. Loppujen lopuksi kohdun limakalvo oli vain liian ohut. Söin muutaman tabletin ja se oli siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kärsin turhaan pitkään siitä, että en tullut raskaaksi. Loppujen lopuksi kohdun limakalvo oli vain liian ohut. Söin muutaman tabletin ja se oli siinä.

suunniteltu, sitä ei tulla saamaan. Tokihan pitää itsekin "yrittää", mutta kuitenkin..

ap

Vierailija
4/7 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sitten edes kyselet kannattaako neljättä enää tehdä jos luotatte luontoon tässä asiassa. Niin luottakaa ja katsokaa mitä luonto päättää.

Vierailija
5/7 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sitten edes kyselet kannattaako neljättä enää tehdä jos luotatte luontoon tässä asiassa. Niin luottakaa ja katsokaa mitä luonto päättää.

En halua olla nelikymppinen pienen lapsen äiti, saati vanhempi. Sitten pitää ottaa jo ehkäisy käyttöön, jos tietää, ettei enää lapsia halua.

ap

Vierailija
6/7 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä lasta ja pisin kahden peräkkäisen lapsen välinen ikäero on 11 v.

Eli hyvin voitte yrittää, voisit vielä 10 vuoden päästäkin , sähän olet ap tosi nuori vielä!

Ihme kysymyksiä...

jos ette halua mitään lääketieteen konsteja, niin sitten vaan annatte tulla jos tulee.

Vierailija
7/7 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori olet vielä, mutta ei ulkopuolinen voi oikein tuossa neuvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan