Lue keskustelun säännöt.
Nukutetaanko sektiossa?
Kommentit (2)
Minulle tehtiin kiireellinen sektio, ei siis hätäsektio. Selvää hätää minulla tai vauvalla ei ollut mutta kaikki tapahtui suhteellisen nopeasti. Pelkäsin että puudutetaan koska olin yhtäkkisestä leikkauspäätöksestä melko suunniltani. Onneksi laittoivat nukutuksen kuitenkin, vaikka silloinhan vauvaa ei heti näe, mikä on huono puoli. En tiedä varmaa syytä miksi nukuttivat, ilmeisesti ei haluttu kuitenkaan puudutukseen tarvittavia aikoja vaan haluttiin tehdä kaikki suht nopeasti. Yleinen käytäntö muuten on ilmeisesti puudutus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hei.itselleni on tulossa neljäs lapsi.rv.15.jouduin hätäsektioon siten että olin ensin 5 päivää käynnistyksessä.sitten alkoi supistukset lievänä.kohdun suu oli 3 cm auki.töykeä kätilö sanoiettä ei mittään hätää.kohta alkoi rajut supistukset.siis tämä perushoitaja ei ottanut asiaa vieläkään tosissaan.olin vuodeosastolla vielä.sitten vaan sitkeästi hänelle valitin,sitten hän laittoi mieheni jopa pois eli tuttujeni luokse.lopulta hän kutsui kätilön ja mentiin synnyttämään.tässä vaiheessa 5cm auki.sain kohdunsuun puudutuksen joka ei auttanut yhtään .huusin vain.sitten ottivat vauvan päästä verinäytteet 2 kertaa.sydämenäänet heikkeni.sen jälkeen lähdettiin kiireesti juoksujalkaa.minut nukutettiin maskilla.poika syntyi kuulema velttona ja kaipasi happea.muuten terve.tämä tapahtui 2 tunnissa.tästä hoitajasta jäi myäs huono kuva.vielä synn.saliin mennessä tiuski minulle avaimista ja oven lukitsemisesta.tämä tapahtui kyssissä.siitä on kohta 5 vuotta.nyt edellistä lasta kun olin saamassa oli ääni kellossa muuttunut tällä hoitajalla.olisiko joku sanonut sanottavansa.t.monalinnea