Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua ja sinua on imetetty pari viikkoa tai kuukautta, joitakin ei edes sitä

Vierailija
05.10.2011 |

Voi meitä raukkoja, miten huonosti meillä meneekään :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen kanssasi samaa mieltä siitä ettei imetys ole mikään koko kohtalon ratkaiseva tekijä johon pitäisi suhtautua fanaattisesti.

Vierailija
2/11 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ja sinua on imetetty pari viikkoa tai kuukautta, joitakin ei edes sitä. Voi meitä raukkoja, miten huonosti meillä meneekään :(

'No menee todellakin. Tänne av:lle on päädytty! Mieti jos olisi imetetty ja siten tarjottu OIKEAT eväät elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole imetetty lainkaan.

Hyvä, että voin syyttää äitiäni kaikesta paskasta....

Vierailija
4/11 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi meitä raukkoja, miten huonosti meillä meneekään :(

Vaan eipä se äidistäni parempaa ihmistä tehnyt.

Vierailija
5/11 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on imetetty 8 kk. En ymmärrä miksei sitä kysytä terveys ym.tarkastuksissa,kun se on niin kokonaisvaltainen ja tärkeä asia. Ja kukaan ei kysy sitäkään millä 6-vuotias esikoisemme on vauvana ruokittu. Asian luulisin kuitenkin olevan yksi tärkeimmistä kaikissa terveyteen liittyvissä tarkastuksissa ja lääkärikäynneissä.

Vierailija
6/11 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen sain mm. mustikka- ja appelsiinimehua. =) Mitään allergioita minulla ei ole. Mitä nyt joskus olen vähän herkkä sitrushedelmille.

Silti itse olen lapsia täysimettänyt 6kk. Mielestäni luonnollisin ja helpoin tapa.

Vierailija
7/11 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on imetetty vain noin 3viikkoa.

Sain juuri kamalan flunssan . Se on aitini vika. Nyt soitankin hanelle ja kerron taman samantien. Olisi aiti voinut miettia tata silloin 70-luvun lopulla.

On luultavasti aitini vika myos se , etta nilkkani murtui pari vuotta sitten ratsastusonnemuudessa. Jos olisi imettanyt minua, minulla olisi ollut vahvemmat luut ja olisin saanut vain mustelmia.

Voi, aiti minka teit!

Vierailija
8/11 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini lakkasi käymästä neuvolassa, kun suhtautuminen asiaan oli siellä niin penseää. Tämä siis 80-luvulla. Minä kävin omien lasteni kanssa samalla neuvolantädillä ja edelleen hän jaksoi käydä yhden naisen taistoaan imetystä vastaan. Siitä huolimatta molempia lapsiani imetin 2-vuotiaiksi. Ihan kiusallani :)

Vierailija
9/11 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli se 2 viikkoa imetettiin ja sen jälkeen nuori tyttö maalta tuli huolehtimaan minusta äidin ollessa töissä.Ihan tasapainoinen minusta on omasta mielestäni tullut. Tosi terve olen ollut, eikä ole allergioita tai muita sairauksia.

Vierailija
10/11 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkuten kaksi viikkoa.

Olen ihan raihnainen, kärsin harvinaisista allergioista ja sairauksista.

Äidin vika!

Vierailija
11/11 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä varmasti pitkäänkin imetettyjä joukossa, esim. 80-luvulla syntyneissä.

Meitä 60-luvulla syntyneitä toki aika harvoja imetettiin. Muistan lukeneeni, että vain viidesosaa imetettiin. Itsekin olen kasvanut lehmänmaidon ja sokeriveden seoksella ja ainakin toistaiseksi olen perusterve, astmaattista yskää ja allergiaa lukuunottamatta.