Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrmäkihallin kirppiksellä käyneet: kannattaako sinne mennä la vai su ostoksille?

Vierailija
05.10.2011 |

Siinähän se jo otsikossa lukeekin, eli onko niin, että moni myyjä myy molempina päivinä, jolloin sunnuntaina on vain huonot jämät myynnissä, vai ehkä niin, että sunnuntai mielletään perinteisemmäksi kirppispäiväksi ja lauantaina siellä ei ole "ketään" myymässä?

Kumpana päivänä menisin ostoksille?

Niin, ja onhan siellä lastentavaraa tarjolla? Hyvään hintaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä. Molemmista runsaasti kokemusta :) Mä en oo huomannut eroa, vaikka olen miettinyt asiaa just samoilta kannoilta kuin sä. On paljon hyvää lasten tavaraa, hinnat tietty vaihtelee, jotkut luulevat olevansa Akselissa, mutta suurimmalla osalla hinnat on kohdillaan.

Vierailija
2/4 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen siis sunnuntaina kun sopii aikatauluun paremmin. Vai onko muilla eriäviä mielipiteitä? =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa myymässä molempina päivinä, osa vain toisena. Joka tapauksessa halli on melko täynnä myyjiä molempina päivinä. Ne jotka ovat kaksi päivää myymässä, pitävät lauantaina mielestäni liian korkeita hintoja joten siinä mielessä sunnuntai ehkä jopa parempi. Osalla hinnat kohdillaan ja osalla ei. Siellä on myös niitä trokarimummoja aika paljon, heiltä en osta mitään ihan periaatteesta.

Vierailija
4/4 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka myyvät koko viikonlopun aloittavat myynnin ja parhaat viedään kyllä päältä jo silloin.

Sunnuntaina on tietysti myös myyjiä, mutta osa siis varaa koko viikonlopuksi pöydän, koska se on niin halvempaa per pöytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan