Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ostatteko lapsillenne kenkiä käytettyinä? Perustele.

Vierailija
05.10.2011 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löydän vähänkäytettyjä kenkiä...käytännössä tosi harvoin, yhdet olen ostanut. Kyllä sen kunnosta näkee jos on kuluneet, ettei kannata. Taaperoikäisten kengät on usein hyväkuntoisia kun jalka kasvaa ja kengät menee nopeasti pieneksi.

Vierailija
2/9 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta juhlakenkiä , hienostelukenkiä kylläkin. Nämähän yleensä on sellaisia joita ei pidetä montaa kertaa jalassa, joten eivät ole virheasentoihin muotoutuneet tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on olleet käytännössä ihan uusia, silloin kun olen parin ostanut. Kerran oli vielä kaupan laput kiinni.

Vierailija
4/9 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten kengistä näkee helposti sen kunnon.

Joskus on saatu serkun lapsen vanhoja kenkiä, osaa on pidetty, osaa ei, kunnosta riippuen.

Vierailija
5/9 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska niitä pidetään harvemmin, eivät ehdi muokata lapsen jalkaa. Jatkuvasti jalassa olevat ovat yleensä kyllä uusia.

Vierailija
6/9 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen köyhä.

Vierailija
7/9 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleet hyvin vähäisellä käytöllä tai sitten ovat jääneet jollain käyttämättä (esim. saatu tuliaisina, olleet pienet).

Vierailija
8/9 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta löytyy välillä tosi hyväkuntoisia kenkiä todella halvalla. Kyllä kengästä näkee onko se "käytetty loppuun".

Olen jutellut tutun jalkaterapeutin kanssa ja hän oli sitä mieltä, että kenkien merkitys jalalle kasvaa kun painoa tulee lisää. Kouluikäiselle hyvät kengät olisi just tärkeät. Tällöin vaan lapselle ulkonäköseikat tulevat yhä tarkeämmäksi, eikä niinkään kenkien malli/tukevuus.

Vierailija
9/9 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kierrätän kengät lapselta toiselle. Aika sama asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi