näin unta että olin vessassa, heräsin siihen etä pissisin sänkyyni!
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2011 klo 09:21"]
joten tuskin se sinullekaan tavaksi tulee. Muistan vielä sen unenkin mitä näin, vaikka siitä on jo varmaan 25 vuotta aikaa.
Aikuisiälläkin olen nähnyt sellaisia unia, että pissaan ja herännyt kauhistuneena, että onko sänky märkä. Ei ole onneksi ollut.
[/quote]aloittaja on sama, joka näitä ruikutuksiaan on kirjottanut tänne jo vuositolkulla. Aina sama virsi. Nähnyt varmaan taas jotain unta ja unessa kuullut jonkun suuren profetian ja nyt niin kauheasti haluaisi auttaa jotakuta, joka ei ap:sta yhtään ole kiinnostunut eikä ap:n elämään millään tavalla edes halua kuulua
Meinannut käydä mullekkin.
Toissa viikolla näin unta, että pesin hampaita (kuulin unen läpi kun mies pesi sähköhammasharjalla). Kun tuli aika purskuttaa, olinkin jo kerännyt ison kasan sylkeä ja heräsin kun olin iloisesti syökenyt ne lavuaariin joka sitten ilmeni meidän patjaksi.
Mies takaisi, että onneksi en ollut paskalla unissani.
Mullekin on käynyt niin. Olin seitsemän v.
Mä en ainakaan ole raskaana, mutta näen lähes joka aamu tuollaista unta ja kerran sitten tuli pissatkin housuun. Useimmiten onneksi herään ajoissa, mutta kyllä tuosta sellainen kammo jäi, ettei ole ollut kovin rentoa mennä nukkumaan ilman housuja sen jälkeen.
Onkohan tässä syytä huoleen?
Aikuisena kerran, onneksi heräsin juuri ennen kuin pissasin....
Minulle on sattunut vastaava, kun olin aikamoisessa kännissä, eikä täysi rakko herättänyt.
Taisit vaan uneksia kovin sikeästi :)
miten uskallan enää mennä illalla nukkumaan :/
Onneksi vain kerran. :) Tuskin sullakaan ap toistuvasti rupeaa noin käymään!
voisiko siis...
-ap
2 kertaa ollut minulla "raskausoireena"
(toivottavasti ei, tulisi pahimpaan saumaan, mies kun irtisanottiin viime viikolla...)
joten tuskin se sinullekaan tavaksi tulee. Muistan vielä sen unenkin mitä näin, vaikka siitä on jo varmaan 25 vuotta aikaa.
Aikuisiälläkin olen nähnyt sellaisia unia, että pissaan ja herännyt kauhistuneena, että onko sänky märkä. Ei ole onneksi ollut.
Olis kiva nähä selkouni
eli herättää ittensä rem uni aikaan
Rentoutuu, alkaa näpyttelemään etu ja keskisormea kuin soittaisi pianoa
tämän jälkeen tulee valeherätys, jossa luulee heräävänsä oikeasti mutta oikeasti näkeekin unta heräämisestä...
voit siis tehdä mitä vain unessa
kannattaa tehdä todellisuustestejä