Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jep, roudatkaa vaan ne lapsenne tarhaan.

Vierailija
04.10.2011 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011100314497683_uu.shtml

3v unohdettiin bussiin, tunti meni ja hoitajat ei edelleenkään huomanneet yhden puuttuvan joukosta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän yleensä sattuu vahinkoja. Kotona sattuis enemmän.

Mäkin oon unohtanut hakee lapsen pk:sta, kun luulin et mies hakee.

Vierailija
2/23 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHTEENLASKU ja aina mukana lapsilista josta tsekataan siirtymävaiheissa, että kaikki ovat paikalla! LASKE LASKE ja VIELÄ KERRAN LASKE LAPSET

Mikä siinä on niin vaikeaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo velipoika hyppii taustalla kalsareissa?!

Vierailija
4/23 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäydyn huomenna kotiin ja sanon itseni irti. Haen sossusta rahaa niinkuin säkin ja tehtailen viiskymppiseksi asti lapsia.

Vierailija
5/23 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäydyn huomenna kotiin ja sanon itseni irti. Haen sossusta rahaa niinkuin säkin ja tehtailen viiskymppiseksi asti lapsia.

koska siis kotona olevalta äidiltä ei koskaan missään olosuhteissa katsoa tai karkaa 3v lapsi :)

Ei juma miten yksinkertaisia yksilöitä täällä taas pyörii!

Vierailija
6/23 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä on kakaroilla nimet p...eestä. Niku ja Sisu. Voi hyvvee päevee!

Vierailija
7/23 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenhuudon kun lähdetään jostain :)

lapsia on viisi.

Vierailija
8/23 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma miten yksinkertaisia yksilöitä täällä taas pyörii!

vaikka tässä käy välillä hoidossakin kavereiden lapsia ;) Katos, mä katson niiden perään :D

Eikä unohdukaan :) Mutta kait sitten ainoastaan omat lapset ovat tärkeitä?

Vierailija
9/23 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIKU nimelle, jösses mikä nimi!

Vierailija
10/23 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun pääsen autosta ulos, lasken yksi kaksi kolme, Kun tullaan kaupasta autoon niin lasken taas lapset ennen kuin starttaan. koska väsyneenä voi kaikenlaista sattua. Silloin kun lapset olleet kaukaloiässä niin on pitänyt aina varmistaa, ettei kaukalo vaan unohdu mihinkään kassan viereen lattialle tms :D

3

Vierailija
11/23 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttää kolme ihan hyvin ilman sossuntukiakin. Kotihoidontuki ei ole sossutuki. Se on kuule ihan omista valinnoista kiinni. Jos olet valinnut asuntolainan ja muutenkin kalliin elintason niin tottahan sun on töihin mentävä mutta älä ole kateellinen toisille. Me ei olla saatu sossusta penniäkään vaikka olin monta vuotta putkeen kotona. Mies kävi pienipalkkaisessa työssään ja minä tein silloin tällöin viikonloppuisin keikkatyötä hoitsuna. Elettiin varojemme mukaan. Elämäni paras valinta!Hyvä ap!

Vierailija
12/23 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutanut, että odottakaa tms.

Vierailija
13/23 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siis kotona olevalta äidiltä ei koskaan missään olosuhteissa katsoa tai karkaa 3v lapsi :) Ei juma miten yksinkertaisia yksilöitä täällä taas pyörii!

Ei tämäkään ko. lapsi ollut mihinkään karannut.

Vierailija
14/23 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsi varmaan hämmentynyt tilanteesta.

Vierailija
15/23 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

istua ja itkeä hiljaa.. luulen. .

Vierailija
16/23 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtais sossun rahoilla elää, mut kukin tyylillään. Emme saa edes lapsilisiä, maksamme joka vuosi lastemme kouluista yli 120 000 dollaria ja silti on varaa olla kotiäiti. Enpä ole pudotellut enkä unohdellut koskaan lapsiani mihinkään. Mulla kun on aikaa omille lapsilleni.

Vierailija
17/23 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt syyllistä kolme vuotiasta, kyllä se niiden tätien tehtävä on hoitaa työnsä.Mä ihmettelen kyllä sitä miksi tädit eivät laskeneet lapsia ulos tullessa?

Vierailija
18/23 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niin, sun mielestä 3v on jo niin iso et pitää osata hoitaa itsensa aina ja joka paikassa.

Vierailija
19/23 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottakaa, kun huomasi muiden lähtevän.

Tai miksei huutanut, että en saa vyötä irti tms.

Ja joo, EN puolustele hoitajia!

Kyllä mäkin olen kuullut montakin tarinaa (jopa yhdeltä tarhan tädiltä), että lapsi (kyseessä on kyllä ollut 4-5v) on meinannut jäädä bussiin tai jopa jäänytkin, mutta joku aikuinen on huomannut lapsen ja huutanut kuskia pysähtymään.

Vierailija
20/23 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIKU nimelle, jösses mikä nimi!

Nyt kerronko mitä kerkes jo tuo vikkelä kippurahäntä?

(Tulee ihan se yksi blondi miespikajuoksija mieleen... Markus Pöyhönen)