Siis häh, moneltako Kelan maksamat etuudet näkyy tilillä?
Tänään maksupäivä, eikä näy vielä.
Enpä ole huomannut ennen ettei ne ole heti aamusta :D
Tätä se opiskelu teettää, köyhäilyä!
Kommentit (33)
mutta eipä näy.
Ei tarvitse tämän opiskelijan kouluun mennä, sillä matkakortti olisi pitänyt ladata ja tilillä on alle euro!!
AINA ennen ollut heti aamusta
Ei ole tullut mullekkaan eläke eikä asumistuki..että silleen..maksettu kyllä..mutta ei tilille asti..Mihin jääneet?
Joskus itselläni näkyy jotkut tietyt maksut vasta kello 9.00 jälkeen.
Kummallista, että ennen kaikki oli prikulleen jo 03 jälkeen ..Olemme siis siirtyneen Eurooppalaiseen maksumuotoon eli tulee kun tulee..harmittaa jos suunnittelee aamulla vaikka menoa jonnekkin niin pankin tahtiin eletään..Rikkaanahan se muutama tunti sinne tänne tai tonni ei tuntuis..
"Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa", sanoo kun yritin muutamaan otteeseen soittaa.
Enpä taida sitten itsekkään tänään selviytyä kouluun jossen saa Kelalta rahaa ladattavaksi matkakortille. Ärsyttävää.
ja sanoivat kelassa että vika pankin päässä.. mulla nordea,muilla??
Tänään pitäisi tulla rahaa,mutta eipä ole tullut!
Great! :/
Jos joku saa nordealta selvitettyä asiaa, kertoisitteko muillekkin mitä siellä sanottiin?
Itse kun en voi soitella ennenkuin tulee rahaa ja saa puheaikaa.
Täällä kans odottelen asumistukea mutta eipä vaan näy, mulla Keuruun OP eli lehtipankki. Pitäis laskut maksaa, saada kissoille hiekkaa ym mut milläs teet mitään kun ei tilillä oo rahaa. Onko muilla näkynyt jo?
Mulla nooa säästöpankki eikä näy palkka saatika asumistuki tilillä
Ei näy asumistuki tilillä...säästöpankki.
Eiköhän noiden muiden ole näkynyt ja mennytkin jo. Keskustelu vuodelta 2011. ;)
:DDD parhaita nää vikat kommentit :DD
Opintotuki maksetaan 5.10 maanantaina.
Mutta tilanne myös tänään vuonna 2015 ...
missäköhän nyt oikein mättää? kun kaveri just laitto viestiä että oli saanu asumistuen ja niillä vissiin se oma säästöpankki, luulisin. Mä käyn pankissa klo 9 jos ei ole sitä ennen tullut, Kelalta kuitenkin se on lähtenyt maksuun.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 08:10"]
Opintotuki maksetaan 5.10 maanantaina.
[/quote]
Opintotuki maksetaan joo mut asumistuki pitäs tulla jo tänään, samoin työttömyyskorvaus ja kumpaakaan ei näy.
opintotuki, siis. ei kylläkään oma vaan miehen, kela on taas aika hidas päätöksissään