Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No eipähän tarvii enää katsoa huippiksia...

Vierailija
03.10.2011 |

Ku pudottivat ohjelman ainoan väriläiskän, Jannin, pois pelistä.. :o(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että jäi pois, olis siellä ollut niitä mitäänsanomattomiakin jättää..

Vierailija
2/21 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähti. ei siitä ollut oikeasti malliksi. otettiin mukaan sarjaan varmaan vain viihdearvon takia.. yleensä tuollaiset tyypit on saaneet vain loputtomasti uusia mahdollisuuksia parempien tyttöjen karsiutuessa, mikä on ihan epäreilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannin(ja Hildan) putoamisen jälkeen suosikeiksini jää Eevi, Elsi, Helen ja Minna. Mari pärjännee myös hyvin ellei jopa voita koko kisaa.

En ymmärrä miksi noita paria muijaa pidetään tuolla. Tarkoitan Nelliä(joka aiheuttaa mulle inhotuksen väreitä - en ymmärrä miksi, mutta aiheuttaa silti) ja Veronicaa, joka nyt edelleen näyttää ikäistään 10 vuotta vanhemmalta.

Vierailija
4/21 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin nyt tyhmänä luin tämän, vaikka en ole ehtinyt koko jaksoa katsoa. Minäkin luulin, että Nelli on ykkönen ja Janni kakkonen.

Ehkä Jannin elämän muut sotkutkin vaikuttivat asiaan.

Vierailija
5/21 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmoselle:

No, niinhän te aikoinaan Suvi Koposenkin haukuitte lyttyyn ja täysin mitäänsanomattomaksi. Hän oli silloin ehdoton suosikkini ja voitti mielipiteistänne huolimatta. No, toivon tänä vuonna parasta Minnalle, jota ohjelmassa aliarvioidaan.

Vierailija
6/21 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osannut kuvitella Max Factor -meikkimallina.

Vierailija
7/21 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Max Factorin meikit on surkeita, jos niillä ei onnistu kaunistamaan ns. huonoa ihoa...

Vierailija
8/21 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmoselle:

No, niinhän te aikoinaan Suvi Koposenkin haukuitte lyttyyn ja täysin mitäänsanomattomaksi. Hän oli silloin ehdoton suosikkini ja voitti mielipiteistänne huolimatta. No, toivon tänä vuonna parasta Minnalle, jota ohjelmassa aliarvioidaan.

purskahdin nauruun, kun näin Suvi Koposen hakemassa huippumalliin. Pyysin miehenkin katsomaan, millainen harvahampainen riihipeikko lurppasilmineen siellä luulee itsestään liikoja.

Kyllä olen sanani syönyt monta kertaa. Suvi on upea malli, ja itse myönnän, ettei mulla ole ollenkaan silmää sille, kuka on hyvä malli ja kuka ei.

Vierailija
9/21 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläkin sivulla jossain mainoksessa.

Vierailija
10/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noi tuomarit nyt on muutenkin vähän huonoja. Ihmettelen jos vanha Veronica voittaa. Ei se tulis ikinä pärjäämään maailmalla.

Vierailija
11/21 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sekä Elsi että Nelli olivat kokonaisuutena heikompia. Vai oliko pääsyy kuitenkin pituus?

Helen on melkonen bitch, koko ajan haukkumassa Anna-Sofiaa ja näyttämässä ilmeitä, kun A-S saa kehuja. Ihme selittelyä myös. Jenkkiversiossa sais kuulla kunniansa.

Vierailija
12/21 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kisassa lähtö tulikin.

Vierailija
13/21 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koko perhe liputtaa Marin puolesta!!

Vierailija
14/21 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos kerran on jo mainoksissa, ni ehkäpä se tyttö voitti... Jee! :))

Vierailija
15/21 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö valokuvaaja valinnut hänet päivän parhaaksi?

Vierailija
16/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tiputtaa alussa yksi pisimmistä tytöistä?! Ihan raadollisesti on niin, ettei Roosalla ja Sahralla ollut pituutensa puolesta mahdollisuuksia alun alkaenkaan. Pitkiä kannattaa pitää mukana ja kattoa, jos ne oppiikin kupletin juonen.

Eevi - en usko, että pärjää kuvissa. On kovin yksi-ilmeinen. Se ilme on hyvä lavalla, mutta kuvissa esim. hymyily ei toimi.

Elsistä tulee mieleen joku pop-tähti. Nätti, mutta tavis. Ja lyhyt.

Veronica ei tule pärjäämään. "Klassinen kaunotar" on näköjään synonyymi sille, että näyttää vanhalta.

Nelli on ihmeellinen klenkka, tippuu ihan kohta. Ei varmasti opi kävelemään kunnolla.

Helen on hyvä kuvissa, mutta menisi plussakoon malliksi. Monesti ne, jotka on jo alusta asti hyviä, ei pärjää loppuun asti.

Minna ja Mari on todennäköisesti vahvoilla, ellei Minna mokaa seuraavia kuvauksia. Anna-Sofia on iso kysymysmerkki; pystyykö pääsemään ajoissa kuorestaan. Mun mielestä valokuvaaja tuomaristossa sanoi ihan oikein, että jos A-S ois buukattu ulkonäkönsä perusteella, niin kuvat olisi menneet uusiksi.

Vierailija
17/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian nuori, vuoden-kahden päästä uudelleen kisaamaan. Jo pelkän ihon takia Janni oli pakko pudottaa ei se kuvien retusoiminen todellakaan ole ilmaista. Ja nyt vielä lähtivät Lontooseen gosee, Janni olis käännytetty ovelta jo pois ihon takia.

Vierailija
19/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sillä oli tosi huonot hampaat, se ei osannut kävellä, ja suustaankin se päästeli sammakoita kameran edessä turhan paljon. Vähän jotain sivistystasoa, kiitos, vaikka mallinhommissa olisikin.

Kauhean lapsellinen ihminen kaikkinensa, en näkis tuollaisen ihmisen pärjäävän kovassa mallimaailmassa.

Vierailija
20/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nämä vaaleat, hiljaiset hissukat pääsee pitkälle. Anna-Sofiahan on jo jossain ulkomaan toimiston listoillakin, siitä oli juttua jommassa kummassa iltapulussa äskettäin. Helen ja Veronica sopii hyvin mainosmalleiksi kuvastoihin tai sitten johonkin urheiluvaatejuttuihin, Nelli on minusta ihan ok ja ketäs muita siellä nyt vielä on...