Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä mitään outoja, ehkä vähän hassujakin pelkoja?

Vierailija
03.10.2011 |

Mä pelkään ihan hirveästi ilmapallon poksauttamista.:D Siis jos mun pitäis vaikka neulalla poksauttaa ilmapallo rikki niin se on mulle ihan kamalaa. Muistan vieläkin kun ala-asteella vapun tienoilla meillä oli liikuntatunnilla joku ilmapalloleikki jossa piti aina jossain vaiheessa poksauttaa ilmapallo istumalla sen päälle. En tiedä mikä siinä sitten on niin kauheaa:D Mites teillä muilla?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan voi nukkua käsi tai jalka sängyn ulkopuolella! Puistatus

Vierailija
22/28 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös ahtaanpaikankammo.69 mieheni kanssa harrastellessa pääni lähellä ei saa olla näköesteita (tyynyjä,peittoja) tai saan paniikkikohtauksen.

Siinä nämä pari esimerkkia :)

Kokeilkaa ihmeessä toisin päin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös ahtaanpaikankammo.69 mieheni kanssa harrastellessa pääni lähellä ei saa olla näköesteita (tyynyjä,peittoja) tai saan paniikkikohtauksen. Siinä nämä pari esimerkkia :)

Kokeilkaa ihmeessä toisin päin :)

Juu,nyt tiedetään niksit miten en saa kohtausta :D Myös päällä saatan sen saada jos vaan (tai missä nyt harrastetaan) lähelläni suurempi möykky peittoja yms ja liikkuminen hankalaa sen takia hankalaa.

Vierailija
24/28 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimeää, aina pitää laittaa valot päälle jos menen esim. vessaan ja kun valot sammutan, juoksen nopeasti sänkyyn, kauhuleffan jälkeen miehen kanssa pissalle, en yksin uskalla :) (joten meitä on ainakin kaksi, joku muukin näin kirjoitti)

Kun menen nukkumaan, varpaat ei saa tulla peitosta ulos, pelkään, että joku tarraa varpaista kiinni ei ihminen vaan joku paha joka tartuttaisi muhun sen pahan,(sekopää??) .... vaikka kuinka kuuma olisi...

muurahaiset! hyi elämä! siihen sentään on selitys, joskun kun olin 13 v oltiin isäni kanssa vadelmia keräämässä ja kas, kun katsoin alas, olin melkein kaulaan asti muurahaisissa!!!!! siis muistan vieläkin kun lähdin juksemaan sieltä metsästä huutaen kotiin!!

Peilit, niistä nähnyt joskus ylimääräistä teininä sekin, siksi ei peilejä meillä...(taitaa olla liian hyvä/vilkas mielikuvitus)

en voi mennä sohvalle istumaan, vaan pitää hypätä sohvalle, ettei vaan kukaan nappaa jalasta kiinni (liian nuorena sain kauhuelokuvia katsoa)

Ilmapalloa en voi puhaltaa tarpeeksi täyteen joskus pienenä räjähti huuliin ja se sattui!

Ikkunoitten edessä pakko olla verhot tai muuta, koska pelkään, että joku murhaaja katsoo sisälle...

Herään pieneenkin ääneen, pelkään, että joku on murtautunut meille ja tulee tappamaan...

Muuten olen aika normaali nuori nainen :DDDD

olen kuullut, huono tai liian vähäinen ruokavalio/annos saa pelkäämään...

Vierailija
25/28 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkään jos kaapinovet tai laatikot jäävät yöksi auki, ne pitää aina sulkea.

Vierailija
26/28 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapallojen täyttäminen on minulle se pelottavin hetki. Jos se vaikka sanoo 'POKS'!! Olin pienenä kädet korvilla kun isä puhkui palloja täyteen. Myöhemmin puhalsin ilmapallot itse ehdottomasti peilin edessä ollakseni varma, että näen milloin ne alkaa olemaan tarpeeksi täynnä. Isä ei kuitenkaan koskaan rikkonut yhtäkään palloa tahallaaan. Eikä niitä rikottu neuloilla!

Nokkoset on mulle The Kauhistus. Sellaiset loppukesän piiitkät nokkoset, joilla ällöttävät, roikkuvat kukkatötsät tai jotain. Jos oikopolun varressa kohtaan nokkoskeitaan, joka oikeen kaaaareuuuutuu polun ylle, niin ei hemmetti vie, en oikaise. En.

Puita mä pelkään silti eniten. Olen niistä selkeesti traumatisoitunut lapsena. Jättikuuset. Haarautuneet jättikuuset. Kaatuvat kuuset. Kaatuneet kuuset. Jos talvella ladun varressa törröttää myrskyssä kaatuneen kuusen juuristo, kestää kauan ennen kuin olen ylipuhunut itseni ohittamaan. En pysty edes TV:ssä katsomaan kaatuvaa puuta. Aivan järkyttävä näky!!

Ehkä kärsin jostain megalomaniasta, sillä pelkoa herättävät myös tavattoman suuret nosturit, tuulivoimaa pyörittävät härvelit sekä tavanomaista korkeammat pilvenpiirtäjät - en koskaan voisi matkustaa Dubaihin.

Sen sijaan kohtelen hellästi kaikkia hämähäkkejä, koppakuoriaisia, ampiaisia, hiiriä, etc.

Vierailija
27/28 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimeää, aina pitää laittaa valot päälle jos menen esim. vessaan ja kun valot sammutan, juoksen nopeasti sänkyyn, kauhuleffan jälkeen miehen kanssa pissalle, en yksin uskalla :) (joten meitä on ainakin kaksi, joku muukin näin kirjoitti)

Kun menen nukkumaan, varpaat ei saa tulla peitosta ulos, pelkään, että joku tarraa varpaista kiinni ei ihminen vaan joku paha joka tartuttaisi muhun sen pahan,(sekopää??) .... vaikka kuinka kuuma olisi...

muurahaiset! hyi elämä! siihen sentään on selitys, joskun kun olin 13 v oltiin isäni kanssa vadelmia keräämässä ja kas, kun katsoin alas, olin melkein kaulaan asti muurahaisissa!!!!! siis muistan vieläkin kun lähdin juksemaan sieltä metsästä huutaen kotiin!!

Peilit, niistä nähnyt joskus ylimääräistä teininä sekin, siksi ei peilejä meillä...(taitaa olla liian hyvä/vilkas mielikuvitus)

en voi mennä sohvalle istumaan, vaan pitää hypätä sohvalle, ettei vaan kukaan nappaa jalasta kiinni (liian nuorena sain kauhuelokuvia katsoa)

Ilmapalloa en voi puhaltaa tarpeeksi täyteen joskus pienenä räjähti huuliin ja se sattui!

Ikkunoitten edessä pakko olla verhot tai muuta, koska pelkään, että joku murhaaja katsoo sisälle...

Herään pieneenkin ääneen, pelkään, että joku on murtautunut meille ja tulee tappamaan...

Muuten olen aika normaali nuori nainen :DDDD

olen kuullut, huono tai liian vähäinen ruokavalio/annos saa pelkäämään...

Tosin nykyään en voi katsoa kauhuleffoja koska saan heti paniikkikohtauksen.

Omaa pelkolistaani voisi jatkaa loputtomiin, joukossa myös sellaisia hassuja pelkoja. Noh, onhan niiden takana ihan hoidettava ahdistus mutta nykyään osaan sentään nauraa niille =D

Vierailija
28/28 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä usein pelkään, että jos joku tuttavistani joiden mielestä esim luunappi tai tukistaminen on ok tekisikin sen mun lapselle...

Siis se on ok, että jokainen saa kieltää lapsiani jos on tarvetta, mutta millä tavalla...

sitten kyllä tämän äitin maailma pyöräähtäis pari kierrosta nopeammalla tempolla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi