Miten kestät puolisosi huonoja puolia ja ärsyttäviä piirteitä?
Mua ärsyttää niin moni asia, mutta tiedän ettei siitä olisi mitään apua vaikka valittaisin niistä. Mun pitäis vaan pystyä hyväksymään. Tyhmää läppää, ärsyttäviä tapoja, sitä että ei ole tapoja...
Kommentit (10)
Tässä suhteessa kaksikerroksinen asunto on hyvä, vaikka tehokkaampihan yksikerroksinen olisi. Mutta tuntuu että pääsee paremmin eroon siitä ärsytyksestä kun on eri kerroksessa.
Mua ärsyttää niin moni asia, mutta tiedän ettei siitä olisi mitään apua vaikka valittaisin niistä. Mun pitäis vaan pystyä hyväksymään. Tyhmää läppää, ärsyttäviä tapoja, sitä että ei ole tapoja...
Varsinkaan kun mieheltä puuttuu tilannetaju kokonaan. Heittää tyhmää läppää mulle/musta vaikka sokeakin näkis että kohta ratkee. Sitten se idiootti puolustautuu etten mä tarkoittanut.
Mä pysyttelen erosasilloin kun en kestä sitä
Onko ärsyttävä humalassa vai aina? Yrittääkö olla hauska vai pilkkaako sua oikeasti? Jos oikeasti, niin ei semmosta tarvikaan sietää.
miten ei miehen arsyttavat tavat tulleet esiin?
Tollaiset täydelliset besserwieser ihmiset. Harvinaisen typerää ja ajattelematonta käytöstä ja huonoa tapakasvatusta haukkua tuntemattoman ihmisen elämää ja valintoja ja ihmistä ilman tuntematta.
Mun miehen veemäisyys johtuu lähes aina siitä, että sillä on nälkä.
Jos ei johdu, niin jätän muhimaan omissa liemissään ja häippäsen paikalta.
Jos toinen ei ikinä ärsyttäisi eikä olisi riitoja niin se vasta ärsyttävää olisikin. Pienet virheet tekevät meistä kiinnostavia vaikka välillä v*tuttaa todella paljon.
Jos toinen ei ikinä ärsyttäisi eikä olisi riitoja niin se vasta ärsyttävää olisikin. Pienet virheet tekevät meistä kiinnostavia vaikka välillä v*tuttaa todella paljon.
millaisia ne teidän "virheet" on? Jättää voipurkin pöydälle tai murusia pöydällä? Musta noi on todella pieniä juttuja ärsyttää toista.
tarkoitin kyllä isompia "virheitä" kuin voipurkin jättäminen pöydälle tai muruset. Mutta jokainen saa ärsyyntyä ihan mistä haluaa. Asioiden ainainen olettaminen on kyllä välillä aika ärsyttävää.
Jos kaikki ärsyttää, niin miksi olette yhdessä? Itse kiihdyn 0-100 noin sekunnissa kun mies tekee jotain ärsyttävää ja silloinkin saon vaan, että "onks pakko!?". Tuo on niin lutunen mussukka ettei sille voi olla pitkään vihainen. Kai se joskus oppii. Tai sitten ei.