Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ero tulee :(

Vierailija
03.10.2011 |

Olen päättänyt erota miehestäni, tai emmehän ole edes naimisissa. Yhteiseloa takana 13vuotta, omakotitalo ja 5lasta. Tässä yhteiselossa vain ei ole enää mitään järkeä. Uskon että mieheni olisi paljon onnellisempi yksinään ja uskon että minä voisin myös olla onnellinen lasten kanssa. Toista miestä en kaipaa. Nyt ei voisi enempää kiinnostaa. Meillä tämä koko perhe on pyörinyt mieheni ympärillä. Siis miehen joka on töissä koko ajan ja kotiin tullessaan äksyilee, huutaa ja komentaa lapset jaloistaan pois. Pienimmällemme 7kk, hän ei ole kertaakaan vaihtanut vaippaa, nukuttanut, kylvettänyt, syöttänyt soseita. Ainoastaan pitänyt sylissä sellasia 2minuuttisia ja sitten tuskaillen kantaa lapsen minulle. Lasten kanssa ei pelaile tai leiki muutenkaan. Perheen kanssa yhdessä hän ei halua tehdä mitään, niin oikeestaan koskaan. Minun kanssa hän ei halua tehdä mitään kivaa, ainoa mitä tekisi niin olisi kotona olo(leffan katselu) ja seksin harrastaminen. Mies on vähän narsisti tyyppiä. Kyselisin nyt teiltä jotka olette eronneet, että mitä minun kannattaisi ottaa huomioon ero vaiheessa? Onko jotain? Paljonko saatte elatusapuja? Meidän erosta ei tule kaunista, vaan varmasti hyvin myrskyisä ja sotaisa.. :( Itse voisin olla mieluummin tappelematta, mutta tiedän jo nyt että tästä ei selvitä pelkästään kauniisti puhumalla. Huoh.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks että kysyn, mutta jos sun mies on tommonen niin miksi, oi miksi, sä olet hankkinut sen kanssa viisi lasta?

Meinaan vaan, että on sulla sit yksinhuoltajana kuule melkonen savotta pyörittää koko lauma. Miehesi varmasti kiittää vapaudestaan ja tuskinpa kovin usein ottaa lapsia sitten itselleen hoitoonkaan, mutta voi hyvä jysäys... viisi lasta miehen kanssa, joka ei osallistu lastenhoitoon?

Vierailija
2/3 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks että kysyn, mutta jos sun mies on tommonen niin miksi, oi miksi, sä olet hankkinut sen kanssa viisi lasta?

Onko mies sitten joskus ollut kunnollinen vai onko se aina ollut tuollainen? Kyllähän ihmisestä ensimmäisen lapsen tulon jälkeen näkee viimeistään, että mikä se on miehiään. Kantaako vastuunsa perheestä vai pakeneeko vastuutaan omaan maailmaansa.

Nytkö vasta olet huomannut millainen miehesi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mies on halunnut 5 lasta jos ei tykkää touhuta niiden kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä