Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä hintasia laajakaistaliittymiä teillä on kotona?

Vierailija
03.10.2011 |

Maksan Soneralle 47,38 e kuussa. Ja musta se on 8 megasta törkee hinta. Tai oikeesti poika mua valisti, että sen kaverilla on yli 20 meganen ja maksaa siitä vähän päälle 20 euroa/kk. (mulla menny puhelinlaskujen ja netin muodossa joka kuukaus 220 euroa Soneralle ja se on vähän liikaa..)

Soitin Soneralle ja tarjos mulle uutta 2 vuoden sopimusta 8 euroa/kk halvemmalla.

Sanoin, että antaa olla odotan tämän 2 vuoden sopimuksen loppuun (päättyy helmikuussa) ja tsekkaan keneltä saan halvimman tarjouksen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sais jotain suuntaa..

Vierailija
2/9 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähän huono vastaamaan, kun asun ulkomailla, mutta kerronpa vertailun vuoksi:

Pakettiin sisältyy digiboksin kortti ja boksin vuokra, kiinteä puhelinliittymä (kiinteää puhelinta meillä ei ole), 3 sim-korttiliittymää, sekä wlan boksivuokrineen. Hinta on kuussa hieman vajaa 32 euroa. Vain kännykkäpuhelumaksut tulevat siihen päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeudesta en tiedä, mut maksaa 9,90e/kk, laskutetaan puhelinlaskun yhteydessä. En tiiä, miten pitkä sopimus toi on. Mut pääasiallisesti käytetään taloyhtiön kiinteää nettiyhteyttä, josta ei mene erillistä maksua, hinta lienee jo vuokrassa.

Vierailija
4/9 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pk-seudulla 10 megan yhteys 23,90e/kk. Missähän ihmeessä on poikasi mainitsema nopeus noin halvalla? Kiinnostais muaki.

Jos teille on mahdollista saada netti joltain muulta palveluntarjoajalta, käy niitten nettisivuilla tekemässä hintavertailua.

Ja miten ihmeessä sulla kuluu noin paljon rahaa nettiin/puhelimeen?

Vierailija
5/9 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meilläkin on tuo 5 e/kk kuten oli jollain toisellakin.

Vierailija
6/9 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla Soneralta 19,90€ kuussa

Vierailija
7/9 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

28,90€/kk 8 megaa + täysnopeus nettitikku

Vierailija
8/9 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostivat nopeutta jossain vaiheessa mutta sopimusta tehdessä oli 8 megaa

28,90€/kk 8 megaa + täysnopeus nettitikku

Vierailija
9/9 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ja kolmen pojan puhelimet ja mokkula. Lisäksi sitten tämä vajaa 50 euroa laajakaistaan.

Kävin juuri omasta puhelimesta poistamassa puhepaketin. Ennen maksoin puhelinlaskua melkein 40 euroa. Saatiin pudotettua se nyt 16 euroon. En todellakaan ole mikään soittelija. Puhepaketti jäänyt aina lähes käyttämättä.

Mokkulaa olen käyttänyt mökillä, mutta päätin, että selviän siellä ilman nettiäkin. Joten mokkulasta pääsen eroon nyt marraskuulla.

Oli toinenkin mokkula aikasemmin jonka olin sanomassa irti kuukauden kuluessa, niin Soneran tyttö mokasi ja päivitti pojan uuden puhepaketin siihen numeroon ja nyt maksan sitten käyttämättömästä numerostakin kaksi vuotta, vielä vuosi jäljellä. Sen verran tuli Sonera vastaan, että poistivat puheajat, mutta liittymä kuitenkin maksettava sopimuskauden ajan...

Melkosta sillisalaattia tämä puhelin homma nykyään. Myönnän, että tuolla 200 eurolla lyhentäisin mielummin vaikka mökkilainaa, kuin työnnän sen Soneralle.

Asumme pohjois-Suomessa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä