Ostatko uusia itsetehtyjä kirpputorilta?
Kehittelen ajatusta ommella kangaskaappiin kertyneistä kangaspaloista pipoja, tumppuja, lippiksiä tai pikku pussukoita ja viedä ne myyntiin itsepalvelukirppikselle samalla kun myyn muutakin tavaraa. Kankaat sellaisenaan eivät ole menneet kaupaksi enkä viitsisi heittää poiskaan…
Kiinnostaakin, ostaako kukaan tuollaisia sitten? Ja mitä niistä ollaan valmiita maksamaan? Itse en osaa arvioida, koska teen vastaavat tuotteet omaan käyttöön itse ja ohitan ne automaattisesti kirppiksellä käydessäni.
Ja vielä, onko enää kysyntää retrotyylille vai kiinnostaako modernimpi ilme yleensä enemmän?
Kommentit (6)
Sulla pitää olla vähintään toiminimi.
Ja olisin kiitollinen vastauksista alkuperäiseen kysymykseen.
kunhan tietty rahamäärä ei ylity. Olikohan se 1500 euroa/vuosi? Kuka tietäisi?
Noista on kyllä kilpailua, mutta retropipot tekevät nähtävästi kauppansa hintaan 5 euroa kpl.
Kirpparilla käynyt
Sun pitäisi silloin ansaita 8500e vuodessa, tuskin niin paljoa ansaitset, joten verottaja ei ihan heti kimppuun käy.
Mutta kyllä monet ostaa itsetehtyjä kirpparilta, jos ovat hienoja ja hinnat eivät pilvissä. Kirpparilta kun etupäässä etsitään edullisia tuotteita.
olisi tarvetta sellaiselle ja itse näköjään mieluummin roikun täällä kun alan askartelemaan:(
2500,- on se raja, sen alle jäävä myynti pitää myös ilmoittaa, mutta tuosta summasta ylöspäin maksetaan veroja oman prosentin mukaan. Kannattaa pitää kirjaa kaikesta myynnistä. Itselleni tuo 2500,- tulee helposti vuoden aikana täyteen, olen siis pienten lasten kotiäiti.