apua kaivataan!
Heipparallaa!
Isänpäivä lähetyy ja mulla tukka harmaantuu, kun en lahjoja keksi Eli isille ja papoille olisi kiva jotain erikoista ja mukavaa keksiä. Lapsi on 1.5 vuotta, tekisin kyllä hänenkin kanssa jotain, mutta en keksi mitä. Itse sain viime äitienpäivänä niin ihananlahjan (kalevalakorun medaljongi, missä oli lapsemme kuva), joten tahtoisin nyt antaa meidän isille jotain yhtä kivaa( siis miehen mielestä kivaa, en vain minun mielestäkiaa! ;) ). Meillä isi tulee syöpähoidoista pe kotiin, joten jotain piristävää olisi kiva antaa!!!
Vinkkejä äitylit!
Kommentit (2)
Minä tilasin meidän isälle paidan, jossa lukee iskä on maailman paras sydämen keskellä. 1,5vuotiaan poikamme jalankuvia painoin tyynyliinaan ja kirjoitin siihen kauniita unia isä. Meidänkin isällä on syöpä. Uskon, että ihastuu lahjoihinsa.
Tuli mieleen sellainen, että on varmaan vaan ihana tulla kotiin.
Laita koti kauniiksi, hyvää ruokaa ja juomaa, kynttilöitä, kukkia. Mikä nyt teille sopii ja tuntuu lämpimältä ja hyvältä.
Anna lahjakortti, jossa lupaat jalkahoitoa, pään hierontaa, pusuja ja sen sellaista ihan kuin hyvältä ja teille sopivalta tuntuu.
1,5 vuotiaan kortti voi olla kädenjälki paperilla vaikka sormiväreillä tehtynä.
Tärkeintä on varmaan olla yhdessä koko perheen kanssa.
Siihen ei kalliitkaan partavedet tai kodinkoneet kykene.