Sosionomit tai sosiaalikasvattajat. Millaista palkkaa saatte ja millä toimenkuvalla.
Töihin pitäisi palata kotiäitivuosien jälkeen ja palkkaneuvotteluihin kaipaisin apuja.
Kommentit (12)
reilut paritonnia ja olen lastenkodissa töissä
Itsellä aiemmin g23, mutta mietin josko olisi mahdollista korottaa. ap
kyllä sopimuspalkkoja yksityisellä puolella.
helpommin neuvotella korkeampi palkka? En ole vielä varma aionko palata vanhaan työhöni ja myönnän, että palkka on yksi kriteeri pohtiessani työpaikan vaihtoa. ap
Lähinnä toimistotyötä, palkka 2500e
Mua kiinnostaa tämä. Minkä tyyppistä työtä teet? Siis noin tarkemmin... Jossain järjestössä tms? Ei ole varmaankaan vuorotyötä?
helpommin neuvotella korkeampi palkka? En ole vielä varma aionko palata vanhaan työhöni ja myönnän, että palkka on yksi kriteeri pohtiessani työpaikan vaihtoa. ap
Jos vaan tyytyy mitä ne tarjoaa niin yhtään enempää et saa.
Lähinnä toimistotyötä, palkka 2500e
Mua kiinnostaa tämä. Minkä tyyppistä työtä teet? Siis noin tarkemmin... Jossain järjestössä tms? Ei ole varmaankaan vuorotyötä?
kyllä sopimuspalkkoja yksityisellä puolella. Jos vaan tyytyy mitä ne tarjoaa niin yhtään enempää et saa.
Kukaan ei varmaankaan tule vapaaehtoisesti tuputtamaan ylimääräistä palkankorotusta.
Päivätyö, pääasiassa ohjausta puhelimessa
Hei tämähän voisi innostaa minuakin. Itse kun en haluaisi mitään tuossa toisessa ketjussa käsiteltyjä nallekortti- tai hassutteluryhmiä vetää :D Ja kuitenkin sosiaaliala sinänsä kiinnostaa. Olisi hirveän kiinnostavaa kuulla tarkemminkin :) Olen siis alan opiskelija kyllä jo, mutta vielä en ole oikein saanut visiota siitä, mitä ihan oikeasti haluaisin sitten työkseni tehdä.
Kehitysvammaisten ryhmäkodissa ohjaajana, palkka lisien (2-vuoro) kanssa 2200 e