Tyhmät/hassut/nolot/ kysymykset tähän!
Mitä olet aina halunnut kysyä mutta et ole kehdannut.
Mä aloitan, olen joskus miettinyt missä miehen penis on kun mies istuu pöntöllä. Roikkuuko se vai onko se siinä `lepäämässä´ reunaa vasten....
Huomaa että olen ollut vuosia sinkku.
Kommentit (28)
Mitä olet aina halunnut kysyä mutta et ole kehdannut.
Mä aloitan, olen joskus miettinyt missä miehen penis on kun mies istuu pöntöllä. Roikkuuko se vai onko se siinä `lepäämässä´ reunaa vasten....
Huomaa että olen ollut vuosia sinkku.
Kysyin joskus tota mun mieheltä ja se sanoi että roikkuu, kun saattaa tulla pissaa samalla :DD
Mut asiaan, itse olen miettinyt (ja kysynyt, mutten koskaan ole saanut vastautsa), käyttääkö miehet runkatessaan mitään liukastetta. Ja jos käyttää, mitä, käsirasvaa?
no luulisi että siinä jotain tarvitsee käyttää... kaikkea me naiset mietitäänkin. toisaalta mitä miehet miettii naisista.
Miehellä roikkuu siksi, kun voi tulla pissaa. Joskus kuulemma osuu seinämään, mutta pesee sen sitten. :/
Käsirasvan käyttö masturboidessa on kai jenkkiläistä alkuperää. Ympärileikattua kalua runkatessa on kai pakkokin käyttää jotain liukastetta. Luulisin, että aika harva suomalainen käyttää.
aina käytä runkatessa välttämättä mitään jos on hyvin liukuva esinahka. Ja se muna on levossa kyllä usein niin pieni ettei tarvi päättää että kumpaan lahkeeseen menee kun ei se yllä kumpaankaan.
tulee niitä touhutippoja liukasteeksi toisinaan, silvottu mulkku jos on niin pakko kai se on käyttää jotain tummelia että ei nahkaa terskasta revi pois.
Siinä mitään käsirasvoja miehet käytä, vaan liukkarii, aina ei kuulemma sitäkään.
Siinä mitään käsirasvoja miehet käytä, vaan liukkarii, aina ei kuulemma sitäkään.
Siis seinälleni ilmoitus jos olen käynyt vaikk alukemassa kondyloomasta tietoa...
Kysyin äsken ja sanoi, että liukkaria käyttäisi vain jos olisi leikelty.
Ei kai siis pitäisi tulla, mutta jos facebook tarkkailee missä käyt ja lisäksi on täynnä tietoturvavuotoja, niin tämän riski on kai olemassa?
Siis seinälleni ilmoitus jos olen käynyt vaikk alukemassa kondyloomasta tietoa...
vaikkei kumpikaan oo leikelty. Mut tyylinsä kullakin. :)
joiden vastaus on oikeastaan kysyjänsä elämäntilannetta ajatellen varsin samantekevä?
Ei kai siis pitäisi tulla, mutta jos facebook tarkkailee missä käyt ja lisäksi on täynnä tietoturvavuotoja, niin tämän riski on kai olemassa?
haluaisin vastauksen tähän.
vaikkei kumpikaan oo leikelty. Mut tyylinsä kullakin. :)
Mitä se on se valkoinen töhnä jota on pienten tyttöjen häpyhuulissa?
mitä siellä on, mistä tiedät että siellä on jotakin töhnää?
Tavallisesti äidit ja isät näkee lastensa alapäät ihan vaipanvaihdolla. Harva sitä silmät kiinni tekee.
Se suojaa häpyhuulia. Ja tosiaankin on täysin normaalia. Oikeastaan epänormaalia ois jos sitä ei ois.
Mut ei tullu puheeksi mitä se ihan oikeesti on.
Mut ei tullu puheeksi mitä se ihan oikeesti on.
Kysyin joskus tota mun mieheltä ja se sanoi että roikkuu, kun saattaa tulla pissaa samalla :DD
Mut asiaan, itse olen miettinyt (ja kysynyt, mutten koskaan ole saanut vastautsa), käyttääkö miehet runkatessaan mitään liukastetta. Ja jos käyttää, mitä, käsirasvaa?