Tiedätkö ketään, joka olisi abortin jälkeen tehnyt itsemurhan? ev
Kommentit (7)
varma tekikö tää yksi itsemurhan mutta suljetulle joutui kun vauva huusi joka yö maanalta äitiä hakemaan hänet pois.
Tiedettiinköhän kenties sama henkilö? nainen, joka ois halunnut pitää vahinkolapsen mutta lapsen isä ja kaikki sukulaiset jne painosti aborttiin eikä sit "uskaltanu" olla tekemättä? Sen jälkeen kirjaimellisesti sekosi, muuttui itsetuhoiseksi, näki toistuvaa painajaista että vauva itkee maan alla äitiä, hän etsii, etsii, kaivaa maata mutta löytyy vaan matoja jotka syövyttää kädet jne :( Joutui suljetulle epäonnistuneen itsariyrityksen jälkeen, oli siellä kuukausia, kotiuduttuaan onnistui toisessa yrityksessä :( viilsi ranteet auki. Tästä on jo yli puoltoista vuotta. Äärettömän surullista.
MUTTA tää on tokikin vaan äärimmäinen yksittäistapaus, ei mun mielestä aborttia pidä demonisoida, joillekin se on hyvä ratkaisu, vaikka tälle naiselle oli kuolemaksi :((
olennaista minusta on juurikin se, mitä nainen ITSE haluaa tilanteessa tehdä, kenelläkään ei ole oikeutta painostaa toista aborttiin! Kaikki ei ole henkisesti niin vahvoja että pystyivät ns pitämään päänsä.
nimim kokemusta on :(
varma tekikö tää yksi itsemurhan mutta suljetulle joutui kun vauva huusi joka yö maanalta äitiä hakemaan hänet pois.
Tiedettiinköhän kenties sama henkilö? nainen, joka ois halunnut pitää vahinkolapsen mutta lapsen isä ja kaikki sukulaiset jne painosti aborttiin eikä sit "uskaltanu" olla tekemättä? Sen jälkeen kirjaimellisesti sekosi, muuttui itsetuhoiseksi, näki toistuvaa painajaista että vauva itkee maan alla äitiä, hän etsii, etsii, kaivaa maata mutta löytyy vaan matoja jotka syövyttää kädet jne :( Joutui suljetulle epäonnistuneen itsariyrityksen jälkeen, oli siellä kuukausia, kotiuduttuaan onnistui toisessa yrityksessä :( viilsi ranteet auki. Tästä on jo yli puoltoista vuotta. Äärettömän surullista. MUTTA tää on tokikin vaan äärimmäinen yksittäistapaus, ei mun mielestä aborttia pidä demonisoida, joillekin se on hyvä ratkaisu, vaikka tälle naiselle oli kuolemaksi :(( olennaista minusta on juurikin se, mitä nainen ITSE haluaa tilanteessa tehdä, kenelläkään ei ole oikeutta painostaa toista aborttiin! Kaikki ei ole henkisesti niin vahvoja että pystyivät ns pitämään päänsä. nimim kokemusta on :(
"mitä tehdä kun abortti kaduttaa"tmv. Muistan koska vastasin siihen ketjuun, tuo inha painajainen jäi mun mieleen.Osiko tästä joku pari vuotta? So sad, R.I.P!
minä yritin itsari mutta onneksi ei onnistunut.
"kadun aborttiani - mistä saisin keskusteluapua" - tää ap siis ei ole missään yhteydessä aborttibloggariin, on ollut haudassa jo kauan. :(
-3-
"kadun aborttiani - mistä saisin keskusteluapua" - tää ap siis ei ole missään yhteydessä aborttibloggariin, on ollut haudassa jo kauan. :( -3-
Tunnen ihmisen, joka ennen aborttia oli täysin normaali, sosiaalinen, elämäniloinen ihminen. Oli vakituinen työpaikka, hyvä puoliso ja vanhemmat, kaunis koti, paljon ystäviä ja elämä kaikin puolin kunnossa.
Abortin hän teki salassa kertomatta siitä kellekään, en tiedä tiesikö edes puoliso. Kyseessä oli vahinkoraskaus. Abortin jälkeen aiemmin lähes absolutisti ihminen alkoi käyttää runsaasti alkoholia. Hän jäi työstään "opintovapaalle", muttei tehnyt niitä opintoja, vaan kaiketi lähinnä ryyppäsi. Teki sitten miehensä kanssa lapsen "lohdutukseksi" tms., muttei kyennyt hoitamaan lasta, joka jäi isovanhempien vastuulle. Hän näki jatkuvia painajaisia tappamastaan lapsesta ja ajautui psykiatriseen hoitoon sekä lääkkeiden ja alkoholin väärinkäyttäjäksi. Lopulta kuoli noiden kolmen viimeisen vuoksi alle kolmikymppisenä. Syöksykierteeseen abortista kuolemaan meni alle 5 vuotta. Ainut syy tapahtumaketjulle oli käsittääkseni se, ettei henkilö ikinä kyennyt hyväksymään itseään ja tekoaan.
Erittäin surullinen tapaus, joka on saanut ainakin minut paljon pohtimaan täysin vapaan abortin mielekkyyttä.