Anteeksi, mutta se klisee eli eilen ruokakaupassa
nähty:)
Oltiin kassalla laittamassa tavaroita hihnalle, edessä isä ja pikkupoika. Ihmettelin siinä, että miksi se poika ei mene nyt sen isänsä perään, kurkkasin (kolikoita kädessä) eli maksaa varmaan itse oman pikkuostoksensa.
No poika kolikoillaan maksoi sitten sen hellyyttävän ostoksen:) Mitäs mahtoi poika ostaa?
Kommentit (11)
minkä verran kolikoita - 2 vai 10 euroa?
En osaa arvata. Tuskin karkkia kun tapaus teki sinuun noin ison vaikutuksen.
Ei kai se ole poikkeuksellista, että lapsi saa maksaa omat ostoksensa?
Opettele kirjoittamaan.
Vierailija - 01.10.11 09:28 (ID 13501743
nähty:) Oltiin kassalla laittamassa tavaroita hihnalle, edessä isä ja pikkupoika. Ihmettelin siinä, että miksi se poika ei mene nyt sen isänsä perään, kurkkasin (kolikoita kädessä) eli maksaa varmaan itse oman pikkuostoksensa. No poika kolikoillaan maksoi sitten sen hellyyttävän ostoksen:) Mitäs mahtoi poika ostaa?
olevat eivät olleet isä ja poika:) Selvisi myöhemmin, mutta siitä huolimatta melkein repesin:)
Poika kyllä oli näöltään ja kooltaan ala-asteelta oleva, tuleva lupaus:)
Opettele kirjoittamaan. Vierailija - 01.10.11 09:28 (ID 13501743
nähty:) Oltiin kassalla laittamassa tavaroita hihnalle, edessä isä ja pikkupoika. Ihmettelin siinä, että miksi se poika ei mene nyt sen isänsä perään, kurkkasin (kolikoita kädessä) eli maksaa varmaan itse oman pikkuostoksensa. No poika kolikoillaan maksoi sitten sen hellyyttävän ostoksen:) Mitäs mahtoi poika ostaa?
olevat eivät olleet isä ja poika:) Selvisi myöhemmin, mutta siitä huolimatta melkein repesin:) Poika kyllä oli näöltään ja kooltaan ala-asteelta oleva, tuleva lupaus:)
Toiset ymmärtää, toiset ei! No oli miten oli. Käykö teidän pikkulapsoset ostamassa kondomeja tuosta vaan?
hellyyttävää ap näkee siinä, että ala-asteikäinen ostaa kondomeja?!
tarkoittaa olkoon hänen ongelmansa! Eli ilmeisesti teidän mielestä pikkujunnut nyt vaan kondomeja ostelee?
Kolahtikohan nilkkoihin? Vastauksista päätellen kyllä!
Ko. tapahtuma sattui eilen paikallisessa ruokakaupassa iltapäivällä ja ruuhka-aikaan!
siinä oli poikajoukkoa pyörimässä enemmänkin. Oliko kyseessä ehkä tilanne, jossa toista yllytettiin "tyyliin" pääset joukkoon, kun tuon teet ym.? No outo juttu kaikenkaikkiaan.
Jotain hedelmiä? Jogurtin?