Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HTC:n puhelin -millaisia kokemuksia?

Vierailija
01.10.2011 |

Mietin puhelimen ostoa,joten kertokaa kokemuksianne HTC:stä! Oletteko olleet tyytyväisiä ja mitä mallia suosittelette? Puhelin on siis tulossa naiselle, eli mitään hypetyksiä en tarvitse!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ihan tyytyväinen.

Vierailija
2/10 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon puo vuotta yrittänyt saaa sitä huoltoon tuloksetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tippui lattialle ja meni näyttö muusiksi. laitoin huoltoon ja kävi kolme kertaa takasin ja sitten vasta kolmen kuukauden jälkeen sain takasin ehjänä huollosta. kerkesi olla pari päivää käytössä ja sama homma. vaihdoin nokiaan

Vierailija
4/10 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tippui lattialle ja meni näyttö muusiksi. laitoin huoltoon ja kävi kolme kertaa takasin ja sitten vasta kolmen kuukauden jälkeen sain takasin ehjänä huollosta. kerkesi olla pari päivää käytössä ja sama homma. vaihdoin nokiaan

ei oo tullu mieleen hankkia jotain iskunkestävää mallia vaan pitää saada hifistellä kosketusnäytöllä? :D jos parin päivän välein pudottelee puhelinta ............. :DDD

Vierailija
5/10 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on wildfire s (?) eli wildfirestä se uudempi versio. se on kyl ihan hyvä ja tyttöjen puhelin =) akku huonompi ku uudessa nokiassa kylläkin. ja ekana kosketusnäytöllisenä aiheutti vähän harmaita hiuksia mutta hyvä se on =)

Vierailija
6/10 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se semmonen vanhempi (ollut 2-vuotta). Tämän lisäksi hänellä on työkännykkä, koska eihän tuota littanaa tohi maalaushommiin ottaa mukaan. Ja alaosa on hieman hassun mallinen, ei tohi ainakaan missään housujen taskussa kuljettaa. Kai tuo ihan ok on muuten.

Minun hermoille ei sovi se kosketusnäyttö. Jonkin verran olen siinä nettiä käyttänyt.

Vierailija
7/10 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasta kohtelua kestä mikään puhelin.

Vierailija
8/10 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edullisia. Katselepa niitäkin.

Vierailija
9/10 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on se z missä sen näppäimistön saa sieltä alta. netin käyttöä helpottaa ja viestien kirjotusta. on multakin kerran tai kaks pudonnut lattialle mutta hyvin toi minun puhelin ainakin kesti.

Vierailija
10/10 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wildfiren s-mallia olin vähän jo tuumaillut... Hinta vois olla siinä 300-450 välillä, mut enempää en ole valmis pulittamaan...