HTC:n puhelin -millaisia kokemuksia?
Mietin puhelimen ostoa,joten kertokaa kokemuksianne HTC:stä! Oletteko olleet tyytyväisiä ja mitä mallia suosittelette? Puhelin on siis tulossa naiselle, eli mitään hypetyksiä en tarvitse!
Kommentit (10)
oon puo vuotta yrittänyt saaa sitä huoltoon tuloksetta
tippui lattialle ja meni näyttö muusiksi. laitoin huoltoon ja kävi kolme kertaa takasin ja sitten vasta kolmen kuukauden jälkeen sain takasin ehjänä huollosta. kerkesi olla pari päivää käytössä ja sama homma. vaihdoin nokiaan
tippui lattialle ja meni näyttö muusiksi. laitoin huoltoon ja kävi kolme kertaa takasin ja sitten vasta kolmen kuukauden jälkeen sain takasin ehjänä huollosta. kerkesi olla pari päivää käytössä ja sama homma. vaihdoin nokiaan
ei oo tullu mieleen hankkia jotain iskunkestävää mallia vaan pitää saada hifistellä kosketusnäytöllä? :D jos parin päivän välein pudottelee puhelinta ............. :DDD
minulla on wildfire s (?) eli wildfirestä se uudempi versio. se on kyl ihan hyvä ja tyttöjen puhelin =) akku huonompi ku uudessa nokiassa kylläkin. ja ekana kosketusnäytöllisenä aiheutti vähän harmaita hiuksia mutta hyvä se on =)
se semmonen vanhempi (ollut 2-vuotta). Tämän lisäksi hänellä on työkännykkä, koska eihän tuota littanaa tohi maalaushommiin ottaa mukaan. Ja alaosa on hieman hassun mallinen, ei tohi ainakaan missään housujen taskussa kuljettaa. Kai tuo ihan ok on muuten.
Minun hermoille ei sovi se kosketusnäyttö. Jonkin verran olen siinä nettiä käyttänyt.
Ei tollasta kohtelua kestä mikään puhelin.
mulla on se z missä sen näppäimistön saa sieltä alta. netin käyttöä helpottaa ja viestien kirjotusta. on multakin kerran tai kaks pudonnut lattialle mutta hyvin toi minun puhelin ainakin kesti.
Wildfiren s-mallia olin vähän jo tuumaillut... Hinta vois olla siinä 300-450 välillä, mut enempää en ole valmis pulittamaan...
ja olen ihan tyytyväinen.