Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa lääkäriin?

Vierailija
30.09.2011 |

Nyt olen ihan ihmeissäni pienen pojan äitinä, että missä vaiheessa pitäisi mennä lääkäriin. 2,5 v. pojalla pippeli punoittaa ja on turvoksissa sekä kipeä. Itse olisin jo heti iltapäivällä kiikuttanut pojan lääkäriin huomattuani tilanteen, mutta mieheni piti sitä ylireagointina. Poika pissaa normaalisti eikä ole missään vaiheessa valittanut, että pissaaminen sattuu. Jokusen kerran olen suihkutellut pippeliä pissilläkäynnin jälkeen, mutta se kuulemma sattuu vaikka ainoastaan vesisuihku osui pippeliin. Istumakylpy ei onnistunut, pojalla liikaa vauhtia vaikka otettiin kylppäriin leluja mukaan. Alkuillasta annoin särkylääkettä ja ilmeisesti kivut lähti sillä aika hyvin. Täällä on viikonloppuisin päivystys keskussairaalassa, joten "turhaan" en haluaisi sinne lapsen kanssa mennä. Miten pitkään pippelitulehdusta tms. uskaltaa hoitaa kotikonstein? Pitäisikö mennä kuitenkin heti aamusta päivystykseen? Ihan helpolla en lähde pe-iltana / pe-la -yönä tuonne yleispäivystykseen sillä se ei mielestäni ole kovin sovelias paikka lapselle. Toki sinne lähden jos tilanne oleellisesti muuttuu tai asia on oikeasti kiireellinen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamassa päivässä tai jos kipeytyy kovin. Yleensä noihin pippelitulehduksiin auttaa suihkuttelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme