Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hiivatulehdus

06.11.2005 |

Epäilen, että mulla on hiivatulehdus kun alapäätä kutisee ja on hieman valkovuotoa. Mitä hiivalääkettä voi käyttää? Onko jotain haittaa vauvalle jos ei hoida hiivatulehdusta? Olen rv 22+4.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips

Kannattaa kyllä hoitaa hiivatulehdus pois!

Voit käyttää gyno daktariinia, tai canestenia, mutta ilman asetinta!

Saat myös apua apteekista!

Vierailija
2/3 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla koko raskausajan vaivana jatkuvat hiivatulehdukset, kunnes tajsuin noiden Canesten ja Daktarin kuurien jälkeen ruveta syömään maitohappobakteereja ja käyttämään gefilus-tuotteita. Nyt on pysynyt useamman viikon kurissa. Eli hae apteekista Daktarin tai canesten puikkoja (käyttö ilman asetinta!!) ja osta samalla maitohappotabuja. Vältä liikaa sokerien syöntiä - sokerit pistää hiivan villiintymään, vältä liiallista alapesua, pikkuhousunsuojia ja kireitä alkkareita - anna alapäälle " ilmakylpyjä" eli himassa ilman pikkiksiä välillä. Mulla tehosi noi keinot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här... eli maitohapoista on ollut yllättävän paljon apua. Mä oon käyttänyt ensin Canestenia; puikko + rasva neuvolan ohjeesta - pari kertaa - ei pitkäaikaista apua. Seuraavaksi sain Flagyl Comp. kuurin - se on joku yhdistelmä hiiva + bakteeritulehdus (?) - oli hyvä ja jatkoin sen jälkeen Gynophilus maitohappopuikoilla, jotka tosiaan totesin myös hyviksi. Vähän kun asia unohtui/tarve loppui, niin kohtahan jouduin taas hakemaan lääkäriltä Flagyl Comp. kuurin. Lääkäri suositteli nyt loppuraskauden (pian rv 34) laittamaan 2-3 yönä esim. Canesten- puikon - taidan kuitenkin ensin kokeilla taas maitohappoja, jotka ovat nyt päässeet loppumaan, mutta menen heti tänään ostamaan.