Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kullin ja munien ulkonäöstä

Vierailija
30.09.2011 |

Olen sitä mieltä, että kullin tulee olla iso. Mutta sen tulee myös olla sopusuhtaisen muotoinen, erektiossa suora, mielellään suonikas, mutta iho siisti ja tasaisen värinen.

Mahdollinen häpykarvoitus tummaa (vaalea on vähän likaisen väristä). Pyöreät, mahdollisimman symmetriset ja vähän roikkuvat pallit ovat plussaa!

Nam!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että naisen iho tulee olla virheetön, jalkoja kropasta noin 2/3, pylly pieni ja pyöreä, rinnat pystyssä törrövät D-kupit jossa jatkuvasti turpeat nännit. Pillu tulee olla samettinen, karvaton, nypytön ja kiinteä sekä kokoajan valuvan kostea ja huulilta paisunut. Emätin tulee olla napakan tiukka ja tehdä sellaista imevää liikettä taukoamatta. Klitoriksen pitää olla terhakkana jotta nainen saa orgasmin kun siihen alavatsalla mies hipaisee.

Jos näin ei ole niin nainen on aika epäkiinnostava ja epäonnistunut. Enkä mitenkään vaativa tarkoita olla.

Vierailija
2/4 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulli niin heti ollaan vastinetta kirjoittamassa, eiköhän noita vaatimuksia naisen pillulle ja kropalle olla aina joka paikassa esittämässä.

Mun vaatimus on että rantapojat iltalehtien sivuilla edes esiintyisivät pienissä uikkareissa eikä 300kg ja 250cm kokoisille sopivissa lököpöksyissä vrt rantatyttöjen asusteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :D

Vierailija
4/4 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulli niin heti ollaan vastinetta kirjoittamassa, eiköhän noita vaatimuksia naisen pillulle ja kropalle olla aina joka paikassa esittämässä.

Mun vaatimus on että rantapojat iltalehtien sivuilla edes esiintyisivät pienissä uikkareissa eikä 300kg ja 250cm kokoisille sopivissa lököpöksyissä vrt rantatyttöjen asusteet.

on demokratia, turha maahanmuutto, homoparien oikudet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan