Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkooko pph vaitiolovelvollisuutta kun kertoilee toisten lasten toilailuista minulle?

Vierailija
30.09.2011 |

Siis tyyliin "Niko kävi tänään pissillä itse ja joka paikka oli ihan pississä, paita, housut, lattia ja kaikki" ja nauraa päälle. Niko seisoo vieressä ja katselee hämillisenä varpaitaan.

Aina avautuu muista lapsista ja sit sanoo, että mun lapselle meni niiiiin hienosti! Mitäköhän muille vanhemmille puhuu sit mun lapsesta...

Inhoan tuollaista juoruilua ja nyt tuli mieleen, että onko tuo ihan sääntöjen rikkomista??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten lasten asiat ei muille vanhemmille kuulu.

ei saa kertoa tommoisia juttuja. ei antaa toisten osoitteita ja puhelinnumeroita.

ota yhteyttä kunnan päivähoidon ohjaajaan, he valvovat myös yksityisiä.

Vierailija
2/7 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommeluksia tai lasten uhmakohtauksia. On kuitenkin tosi kokenut ja pitkän uran tehnyt, joten jo luulisi tietävän... On muuten tosi mukava ja iloinen tyyppi. Ehkä yrittää jotenkin luoda sellaista ison perheen tuntua, jossa jaetaan kaikki??

Kauheen vaikeeta vaan sanoa, että "älä kerro, en halua kuulla"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommeluksia tai lasten uhmakohtauksia. On kuitenkin tosi kokenut ja pitkän uran tehnyt, joten jo luulisi tietävän... On muuten tosi mukava ja iloinen tyyppi. Ehkä yrittää jotenkin luoda sellaista ison perheen tuntua, jossa jaetaan kaikki?? Kauheen vaikeeta vaan sanoa, että "älä kerro, en halua kuulla"...

eli hupaisia asttumuksia, ei mitään pahoja juttuja siis. Sano, jos et halua kuulla...

Vierailija
4/7 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan ajattelin, että minä en ainakaan tykkäisi jos hän samanlailla puhuisi minun lapsestani Nikon äidille "Jussi teki juuri kamalan isot kakat kun oltiin lähdössä ulos ja sitten Jussi sai kamalan ikävöintikohtauksen ja itki puoli tuntia kun sen äiti viipyi liian kauan lapsen kanssa, ainiin Niko söi ihan hyvin"...

ap

Vierailija
5/7 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan ajattelin, että minä en ainakaan tykkäisi jos hän samanlailla puhuisi minun lapsestani Nikon äidille "Jussi teki juuri kamalan isot kakat kun oltiin lähdössä ulos ja sitten Jussi sai kamalan ikävöintikohtauksen ja itki puoli tuntia kun sen äiti viipyi liian kauan lapsen kanssa, ainiin Niko söi ihan hyvin"... ap

Mua ei ole ikinä kyllä haitannut, että joku kertoo mun lapsista jotain pöhköä...

Vierailija
6/7 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei saa puhua mitään. Hänellä on vaitiolovelvollisuus.

Asian voi kannella eteenpäin.

Vierailija
7/7 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan ajattelin, että minä en ainakaan tykkäisi jos hän samanlailla puhuisi minun lapsestani Nikon äidille "Jussi teki juuri kamalan isot kakat kun oltiin lähdössä ulos ja sitten Jussi sai kamalan ikävöintikohtauksen ja itki puoli tuntia kun sen äiti viipyi liian kauan lapsen kanssa, ainiin Niko söi ihan hyvin"... ap

Mua ei ole ikinä kyllä haitannut, että joku kertoo mun lapsista jotain pöhköä...

että kyllä niiden kannattaa pitää suu supussa, koska joku voi olla jonkun mielestä pöhköä, mutta jonkun toisen mielestä ei. Ja milloin se pöhkö muuttuu salattavaksi...Eli ei saa kertoa, eikä kannata kertoa mitään koska, tällöin helposti innostuu puhumaan liikaa. Varsinkin naiset.