Miksi vieraissakäymisen tuomitsette yksituumaisesti ?
Onkohan ihminen sittenkään niin yksiavioinen, kuin mitä itsellemme uskottelemme.
Kyllä ainakin täällä silloin tällöin vieraan naisen pimppi maistuu virkistävälle ja hyvälle ja siitä saa sitten potkua vähäksi aikaa omankin kanssa touhuilla. Edellytys kuitenkin on, ettei kenenkään yhteisen tutun kanssa eikä niin, että mitenkään loukkaisi sitä omaa siippaansa. Voisin kuvitella teille emännille, että eroottisiten unelmien toteuttaminen silloin tällöin olisi hyväksi teillekin...
Kommentit (29)
Jos joku asia on ns. luonnollista eli sitä tapahtuu, niin silloinhan se on hyväksyttävää? Joillekin miehille sopii toisten pahoinpitelyt, jotkut tykkää ihan luonnostaan vältellä veroja, toiset taas varastaa kaupasta ihan ilman tunnontuskia, ja toiset pettävät puolisoitaan tai muuten vaan eivät kunnioita kanssaihmisiään. Sehän on ihan luonnollista eli helkkari sentään, antaa palaa vaan, tiukkapipot menkööt suolle! Siis kamaan, minkä ikäinen ap mahtaa olla? 17?
Jos on suhde ihmiseen, jonka kanssa kemiat todella pelaa, niin ei siinä muita tarvi. Pikemminkin ei edes ehdi ajatella, kun oma elämä on niin mielenkiintoista ja variaatioita oman kumppanin kanssa elämiseen löytyy aina. Turvallisesti vielä.
Jos on tyytynyt ns. kolmanneksi tai mikälie kymmenenneksi parhaaseen, niin saattaa olla, että vieraissa käynti tuntuu hyvältä. Ei meillä...mitähän seuraavaksi keksin rakkaallleni...nam!
ps. nyt näin, mutta kannatan ehdottomasti uskollisuutta, silloin, kun parisuhteessa menee hyvin. Ongelmia saakin sitten piisata vuosikaupalla, ennen kuin lähtisin muille metsästysmaille.
Jos äijä lähtee jatkuvasti kaljoille ja ite on yksinäisenä kotona, kun ei baarit kiinnosta, tulee kyllä mieleen hommata jostaki sijainen äijän paikalle.
...vaihdoin sit sellaseen joka pysyy kotona :)
" Parempi tuhat asentoa yhden kanssa kuin yksi asento tuhannen kanssa." (Kama Sutra)
Minusta on kovin mielikuvituksetonta hakea vaihtelua suhteen ulkopuolelta, lisäksi se EI ole ihmiselle luontainen käyttäytymismalli. Ihmiselle luontaista on suojella omaa perhettä ulkopuoliselta uhkalta. En voisi kuvitellakaan aiheuttavani miehelleni sellaista tuskaa, mitä köyriminen vieraiden miesten kanssa hänelle aiheuttaisi. Sitäpaitsi en edes kykenisi seksiin muiden kanssa, niin hyvin olemme hioutuneet yhteen myös rakastelussa mieheni kanssa. Onneksi oma mieheni on henkisesti ja tunne-elämältään vakaa sekä yksiavioinen ja vaatii samaa myös naiseltaan.
Se on yksinkertaisesti väärin toista kohtaan
pitää osata viheltää peli poikki ennen kuin ryhtyy uuteen suhteeseen
-mici-
enkä todellakaan tarkoita vaan seksiä. voi teitä onnellisia, joiden partneri on kaikilla tasoilla (henkisesti, fyysisesti, vanhempana, kaverina, ymymym) täydellinen ja korvaamaton. minulle vakiokumppanini antaa tiettyjä asioita, sivusuhteeni muita. ei minulle riitä yksi ystävyyssuhdekaan, eri ystäväni täydentävät toisiaan.
minkähän takia muuten joiltakin tämänkin ketjun vastaajilta palavat hihat täysin, kun he kommentoivat erilaisia tapoja elää parisuhteessa? ettei vaan eläisi pelko persuuksissa....?!
ei elämä ole niin yksioikoista kuin suurin osa muodollisissa parisuhteissa elävät antavat/haluaisivat antaa ymmärtää. minulla on vakituinen kumppani ja sen lisäksi vakituinen sivusuhde, ja kummallakin on tehtävänsä. perinteisen näkemyksen mukaan tilanne on tuomittava, mutta minulle se sopii. saan ja annan paljon, ketään osapuolta ei loukata.
jos joku tiukkanutturapää saa tästä ihottumaa, se on minulle 1 ja sama.