Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapeuttini sanoi tietävänsä valtavasti perheitä joissa äiti aloittaa jo aamulla

Vierailija
28.09.2011 |

juomisen vaikka pienet lapset kotona. Miksei tällaiseen kukaan puutu jos on tiedossa? Itse mielalahäiriödiagnoosin takia tapaan ko. terapeuttia, ja mainittuani huono äiti-fiiliksistäni sille (koska en aina jaksa olla "läsnä" lapselle), sanoi että sä olet kuule hyvä äiti ja kertoi tuon em jutun ja monia muita. Ihmetyttää :o

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis alkoholin juomisesta oli kyse, ja et mamma juo iltaan asti

Vierailija
2/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sen työnsä puolesta pitäis johonkin hoitoon niitä äitejä ohjata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se rikkoi vaitiolovelvollisuutensa kertomalla sinulle muista asiakkaistaan. Luulisi että voisi kertoa myös sossuille saman minkä sinulle.

Vierailija
4/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri on töissä lastensuojelun parissa ja sieltä olen kuullut sellaista juttua, että alta pois. Se on pientä että ekaluokkalainen ei mene enää ip-jerhoon, kun vertaa siihen kuinka lapset oikeatsi huollehtivat itsestään ja pienemmistään, kun vanhemmat vetävät huumeita vuorokausitolkulla, koulussa saa ainoat ruoat jne.

Vierailija
5/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsä puolesta voi tietää yhtä sun toista, vaikka itse kyllä epäilen tuota, että näitä äitejä olisi aivan valtavasti. Mutta jos asia jäi vaivaamaa, niin kysy ilman muuta, että mikä niiden äitien ja niiden lasten tilanne oikein on, tunnistetaanko ongelmat ajoissa ja saako ne apua ylipäänsä mistään.

Vierailija
6/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että terapeutti on joko liioitellut valtavasti tai sitten on vaan todennut tuon omasta työnäkökulmastaan. Esimerkiksi minun ystäväni on lastensuojelun puolella töissä ja hänen mukaansa tyyliin kaikki kohtelee lapsiansa kaltoin. Itse taas olen neuvolassa töissä, ja mielestäni suurin osa perheistä on vallan normaaleja, vaikkakin ne poikkeukset voi olla aivan karmeitakin. Eli en nyt ottaisi tuota lausahdusta ihan kirjaimellisesti.

Vierailija
7/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin tiedän yhden suurperheen jossa äiti voi aloittaa juomaan siideriä jo aamusta. ei juo itseään päivän aikaan jurriin, on vain pienessä nousussa kokoajan.

en tee lastensuojeluviranomaisille ilmoitusta koska en ole huomannut että lapset olisivat erityisesti siitä kärsineet. tekevät ruoat, laittavat nukkumaan, vievät ulos jne. juovat siinä samalla vain alkoholia.. kyllähän tuo aluksi mua ihmetytti ja kauhistutti mua, mutta lapsia ei näytä haittaavan. tosin kun eivät toisenlaisesta tiedäkään. onhan se äiti nyt rennompikin kokoajan kun on pienessä huppelissa.

Vierailija
8/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiassa yksikin perhe on liikaa, on niitä sitten valtavasti vai ei.

Ja ihan OT: Terapeutti ei riko vaitiolovelvollisuuttaan, mikäli ei ole kertonut mitään mistä kuulija voisi asiakkaan tunnistaa. Monestikin salassapitovelvollinen kertoo muiden asioista "teoreettisina" tai sitten vaan puhutaan suurpiirteisesti Maija Meikäläisistä, jotka ehkä ovat jossain olemassa ja mahdollisesti käyttäytyvät niin ja näin.

Vierailija
9/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan OT: Terapeutti ei riko vaitiolovelvollisuuttaan, mikäli ei ole kertonut mitään mistä kuulija voisi asiakkaan tunnistaa. Monestikin salassapitovelvollinen kertoo muiden asioista "teoreettisina" tai sitten vaan puhutaan suurpiirteisesti Maija Meikäläisistä, jotka ehkä ovat jossain olemassa ja mahdollisesti käyttäytyvät niin ja näin.

ja kysyttyäni eikö tuollaisissa tilanteissa voida ottaa lapset pois, kohautti vaan olkiaan. Eli ei siis mitään spesifiä, enkä tiedä olivatko hänen asiakkaitaan vai ei.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi